W Dark Souls nie zostanie wprowadzony niższy poziom trudności. Namco Bandai twierdzi, że poprzednie doniesienia na ten temat były wynikiem błędnego tłumaczenia słów, jakie wypowiedział dyrektor Hidetaka Miyazaki.
W Dark Souls nie zostanie wprowadzony niższy poziom trudności. Namco Bandai twierdzi, że poprzednie doniesienia na ten temat były wynikiem błędnego tłumaczenia słów, jakie wypowiedział dyrektor Hidetaka Miyazaki.
Po komentarzach, które obiegły Internet, Namco Bandai skontaktowało się z nami twierdząc, że popełniono „błąd w tłumaczeniu” – pisze redakcja brytyjskiego Metra. – Chociaż zauważyliśmy, że tłumaczenie wywiadu w tym czasie nie było zbyt dobre, zdanie, o którym mowa, zdawało się brzmieć dość jednoznacznie. Jednakże najwyraźniej powinno ono wyglądać tak:
„Jest to dla mnie bardzo smutny fakt i rozważam, jak sprawić, by każdy mógł ukończyć grę na obecnym poziomie trudności i w jaki sposób dokładnie poinformować o tym wszystkich graczy.”
Według Namco Bandai „to sprostowanie zostało wysłane, by przekazać prawdziwe intencje pana Miyazakiego, a oryginalny wpis zawierał błąd spowodowany niewłaściwym tłumaczeniem.”
Czy rzeczywiście była to pomyłka, źle dobrane słowa, czy po prostu From Software wycofało się z pomysłu, widząc reakcje graczy? Redakcja Metra nie jest pewna, czy rzeczywiście popełniono błąd, interpretując słowa Miyazakiego. Jedno jest jednak pewne: w Dark Souls nie będziemy mogli wybrać niższego poziomu trudności.