Usłyszeliśmy kilka wypowiedzi odnośnie nadchodzącego rozszerzenia.
Ostatnio dowiedzieliśmy się o długości nadchodzącego dodatku do Lies of P o tytule Overture. Nowa przygoda w zimowej wersji Krat zajmie doświadczonym graczom 15-20 godzin. Przy okazji tego ogłoszenia twórca dodatku wypowiedział się na temat procesu jego tworzenia oraz kilku innych kwestiach, związanych na przykład z inspiracją Bloodborne.
Lies of P Overture
Lies of P Overture - Bloodborne wzorem tylko do pewnego stopnia
Redakcja GamesRadar przeprowadziła rozmowę z reżyserem Lies of P Overture, czyli Ji-won Choi. Przyznał on, że już podczas tworzenia podstawowej wersji planowano rozszerzenie. Dopiero bardzo pozytywny odbiór gry po premierze zdecydował o zrealizowaniu pomysłu:
Kiedy wydaliśmy podstawową grę, musieliśmy nadać priorytet, jak wspomnieliśmy, aby zapewnić najlepszą jakość, więc nie mogliśmy dostarczyć wszystkiego naraz, ponieważ chcieliśmy mieć pewność, że to, co możemy dostarczyć, ma najlepszą jakość. Ale kiedy faktycznie wypuściliśmy produkcję, otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii i reakcji fanów. Był to pomysł, który powstawał, kiedy tworzyliśmy bazowy tytuł.
Poruszono również kwestię bossów, którzy podobnie jak w bazowym Lies of P mają stanowić podstawę rozgrywki:
Nie byłem przygotowany, by mówić o szczegółach związanych z ilością i intensywnością, ale tak naprawdę skupialiśmy się na tym, że po ukończeniu Overture - mamy nadzieję i oczekujemy, że po ukończeniu gry fani pomyślą sobie: „Deweloperzy naprawdę starali się poszerzyć zestaw doświadczeń i starć z bossami, których możesz doświadczyć w tej grze”.
W drugiej części wywiadu skupiającego się na Lies of P Overture autor DLC został zapytany o inspirację grami od FromSoftware, a w szczególności Bloodborne. Choi przyznał, że podziwia japońskie studio, jednak swoje projekty prowadzi w taki sposób, aby były w jego indywidualnym stylu.
GramTV przedstawia:
Jestem wielkim fanem Bloodborne i uważamy, że to naprawdę bardzo interesująca gra. Jestem fanem FromSoftware, lecz nie powiedziałbym, że jestem szczególnie zainspirowany konkretną grą. Jestem miłośnikiem wielu, wielu rodzajów produkcji, a różnorodność doświadczeń i inspiracji, które zbieram z wielu różnych gier, które uwielbiam, w pewnym sensie formuję w moje własne doświadczenie jako Lies of P . Ostatecznie jest to połączenie różnorodnych inspiracji, które czerpię z wielu gier, które podziwiam, a następnie staram się przekształcić je w doświadczenie wewnątrz Lies of P, które teraz opracowuję dla fanów.
Przypomnijmy, że Lies of P Overture zadebiutuje tego lata. Tytuł jest tworzony z myślą o PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PlayStation 5.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!