Wymagania sprzętowe XCOM: Enemy Unknown ujawnione

Mateusz Stanisławski
2012/09/06 20:15

[Zaktualizowano] Czy XCOM: Enemy Unknown roztopi nasze procesory i karty graficzne, czy będzie płynnie działać nawet na przeciętnym blaszaku? 2K Games ujawnia stosowne konfiguracje.

Wymagania sprzętowe XCOM: Enemy Unknown ujawnione

Jest całkiem nieźle, szczególnie w przypadku kart graficznych – dość rzec, że do odpalenia produkcji wystarczy sprzęt pokroju GeForce’a 8600 GT. Szkoda tylko, że nie otrzymaliśmy żadnych informacji na temat wspieranych systemów operacyjnych – na przestrzeni kilku ostatnich tygodni okazało się, że kilka głośnych tytułów nie będzie kompatybilnych z Windowsem XP.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • dwurdzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2,0 GHz;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8600 GT lub Radeon 2600XT (256 MB);
  • 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • procesor Intel (2,4 GHz) lub AMD (2,7 GHz) – brak informacji, czy mowa o dwurdzeniowcu czy już o procesorze czterordzeniowym ;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce z serii 9000 lub Radeon z serii HD 3000 (512 MB);
  • 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Przypominamy, że premiera XCOM: Enemy Unknown w wersji na zarówno komputery osobiste, jak i konsole PlayStation 3 i Xbox 360 odbędzie się 12 października tego roku. Rodzimy wydawca nowej produkcji Firaxis Games, firma Cenega, przygotuje pełną polską wersję językową.

GramTV przedstawia:

Źródło: Oficjalne forum 2K Games

==========================================================

Aktualizacja: Jak uściślił Steam, gra będzie działać wyłącznie na systemach operacyjnych Windows Vista i Windows 7. Okazało się również, że procesory podane w rekomendowanych wymaganiach sprzętowych są dwurdzeniowe.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
08/09/2012 13:23
Dnia 08.09.2012 o 12:57, Numenpl napisał:

tej generacji konsol Call of Duty Black Ops pokazano jak te gadki o portach że są lepsze a wymagania niższe można wiesz gdzie sobie wsadzić.

Bo sama gra ma skopany silnik na każdej platformie (tak, na X360 też dobrze nie jest)?

Dnia 08.09.2012 o 12:57, Numenpl napisał:

6) Akurat mania QTE to wina 1 gry na PS2 a mianowicie God of War i to jest prawda bo od tej gry to się zaczęło.

QTE pojawiło się już w grach na LaserDisc w latach 80 (Dragon Lair). Na konsolach faktycznie się to pojawiło w pierwszym Shenmue.

Usunięty
Usunięty
08/09/2012 12:57

1) Fajnie wyjmujesz z kontekstu wypowiedź w dodatku nie pełną a potem walisz filozofie. Ja mam PES 2010 i to mi wystarczy bo ilość zmian w każdej następnej części nie powala więc nie usprawiedliwia to cen i ocen tych gier. Dwa to co powiedziałem to prawda najbardziej fanatyczni w piłce nożnej grają w menadźery a nie w PES''y i Fify.2) Na PC nowy to nie był tylko RTS ale także obecnie najpopularniejszy dzisiaj FPP więc sorry ale z argumentem nie trafiłeś.3) Niestety argument z 8800GT nie trafiony po dużo serii które 8800GT/9800GT odpalał na high dostały kontynuacje które nie dość że lepiej wcale nie wyglądały to jeszcze większe miały wymagania Seria CoD - WaW,MW2,BO1, seria Crysis - 1&W, Dead Space 1&2 bo graficznie to to samo itp.itd.4) Nie były bezbłędne ale nie znaczy to jak na przykładzie i to nie najstarszego przykładu tej generacji konsol Call of Duty Black Ops pokazano jak te gadki o portach że są lepsze a wymagania niższe można wiesz gdzie sobie wsadzić.5) Ostatnia gra to był Darkstar One na PC jaką grałem za pomocą joysticka o niebo lepiej niż na padzie i k+m.6) Akurat mania QTE to wina 1 gry na PS2 a mianowicie God of War i to jest prawda bo od tej gry to się zaczęło. Co do trudności no niestety sami konsolowcy przyznają że co prawda trudność to wina samych graczy.

Usunięty
Usunięty
08/09/2012 12:29

Wymagania jak każde inne. God bless consoles (ale tylko pod tym wzgledem :D)Bawi mnie (pod wzgledem wymagan) windows Vista w minimalnych, a 7 w rekomendowanych ;d




Trwa Wczytywanie