Poniżej prezentujemy treść informacji prasowej nadesłanej do nas przez NoNoobs, organizatorów Game Industry Trends 2012, które odbędzie się 17-18 września w Warszawie.
Poniżej prezentujemy treść informacji prasowej nadesłanej do nas przez NoNoobs, organizatorów Game Industry Trends 2012, które odbędzie się 17-18 września w Warszawie.
- Gościem specjalnym Game Industry Trends 2012 będzie Gabe Zichermann, autor „Game Based Marketingu” i „Gamification by design”, organizator pierwszego na świecie Gamification Summit – mówi Dariusz Sokołowski, współzałożyciel NoNoobs. – Gabe będzie po raz pierwszy w Polsce na specjalnej prezentacji, podczas której zainspiruje nas do wykorzystania gamifikacji w różnych aspektach naszych działań. Przypomnę, że gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystania mechaniki gier w poza growych aktywnościach, a jednocześnie niezwykle szybko rosnący trend w marketingu, sprzedaży, hr czy medycynie. Konferencję rozpoczynamy dedykowanym badaniem graczy, które realizujemy wspólnie z NK Research – dodaje.
Podczas dwóch dni Game Industry Trends 2012 pokażemy ponad 20 prezentacji dotyczących szeroko pojętego rynku growego. Michał Nowakowski, członek zarządu CD Projekt, przygotował prezentację o tym dlaczego warto kochać swoich klientów i jakie podejście do klienta sprawdza się najlepiej. Cloud gaming przybliży nam Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-OnLine w specjalnym wystąpieniu o graniu w chmurach. Jakim sposobem gra o traktorach i kombajnach pobiła wyniki wielu gier AAA? O tym dowiemy się od Tomka Gawlikowskiego z Techlandu, który opowie też o sytuacji wydawców growych w Polsce. Kolejny ważny temat, związany z budową umów dystrybucyjnych, przybliży nam mecenas Aleksandra Auleytner z Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka.
Dziesięć lat po założeniu w sierpniu 2012 warszawskie studio People Can Fly opuszczają trzej współzałożyciele. W sesji pytań i odpowiedzi, Tomek Kreczmar z Hyper+ będzie rozmawiał Adrianem Chmielarzem, jednym z najbardziej znanych polskich twórców gier. Wykorzystanie grywalizacji w przykładach przybliży Paweł Tkaczyk, autor „Grywalizacji”, a wykorzystanie jej na uczelniach wyższych wraz z estymację rozwoju w Polsce pokaże dr Michał Mochocki, adiunkt z Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Temat związany z serious games, czyli wykorzystaniu gier w zaawansowanych projektach symulacyjnych, zaprezentuje Piotr Magnuszewski, współzałożyciel i dyrektor zarządzający, Centrum Rozwiązań Systemowych.
W Programie również najnowsze projekty 11 bit przestawi Stan Just, ponad platformowa przyszłość gier według Sebastiana Barabanowa z Fabryki Gier czy hardcore social Wojtka Ozimka z One2Tribe. Segment startupowy reprezentuje Ola Sitarska z FasionStyle.pl czy Karol Król z Beesfund, który opowie o społecznościowym finansowaniu gier. Jakie są najbliższe prognozy dotyczące rynku gier? Kto będzie miał w nim największy udział? Jak używać gamifikacji do zwiększenia przychodów i lojalności? Czy warto inwestować w gry? Jak uczyć się od najlepszych rynkowych graczy? Wreszcie jak zwiększać przychody i zyski dzięki grom? Na te pytania będziemy starali się odpowiedzieć podczas dwóch ekscytujących dni Game Industry Trends 2012 w Warszawie!