Wreszcie nadszedł długo oczekiwany dzień premiery Torchlight II. Choć wszystko wskazuje na spory sukces gry, twórcy nie zamierzają, przynajmniej na razie, rozpoczynać prac nad „trójką” ani nad MMO Torchlight.
Wreszcie nadszedł długo oczekiwany dzień premiery Torchlight II. Choć wszystko wskazuje na spory sukces gry, twórcy nie zamierzają, przynajmniej na razie, rozpoczynać prac nad „trójką” ani nad MMO Torchlight.
Podczas sesji AMA (Ask Me Anything) na Reddicie Mark Lefler wyjaśnił, że wielu pracowników potrzebuje odpoczynku od tematyki Torchlighta.
- Naprawdę potrzebujemy przerwy. Wielu z nas zajmowało się tworzeniem aRPG-ów w stylu Diablo przez 7 lat; Travis prawdopodobnie zbliża się do 10, nie mówiąc już o Maksie i Erichu (15+). Byłoby miło zrobić coś, co lekko by się różniło, choć nadal uwielbiamy RPG-i, zwłaszcza RPG-i akcji.
Travis Baldree dodał, że rynek MMO znacznie się zmienił i że zespół rozważa swoje możliwości na tym polu, biorąc pod uwagę, jak wiele wysiłku kosztowało trzydziestokilkuosobową ekipę stworzenie bogatej zawartości, którą oferuje Torchlight II.
Runic Games nie zamierza jednak zapomnieć o swoim najnowszym dziele i planuje wydanie Torchlighta II w wersji na Maka i Linuksa oraz udostępnienie w przyszłości (za darmo!) nowej zawartości oraz narzędzi moderskich.
Jeśli planujecie kupno Torchlighta II w wersji pudełkowej, musicie poczekać do października. W Polsce gra będzie dostępna tylko w angielskiej wersji językowej.