Jakie różnice występują między wyspami, na których rozgrywa się akcja Far Cry 3 i Tomb Raidera? Przedstawiciele Ubisoft Montreal i Crystal Dynamics dzielą się swoimi spostrzeżeniami.
Jakie różnice występują między wyspami, na których rozgrywa się akcja Far Cry 3 i Tomb Raidera? Przedstawiciele Ubisoft Montreal i Crystal Dynamics dzielą się swoimi spostrzeżeniami.
Okazuje się za to, że oba zespoły czerpały inspiracje z tych samych dzieł. - Takie produkcje, jak Czas Apokalipsy czy Lost z pewnością miały wpływ na naszą grę - zdradza główny projektant Far Cry 3, Jamie Keen. - Lost z całą pewnością posłużyło nam jako inspiracja. Czas Apokalipsy wpłynął z kolei na stronę wizualną - stwierdza Horton.
Oba zespoły chcą również, by stworzone przezeń wyspy były czymś więcej niż tylko miejscem akcji. - W różnych miejscach można poznać różne historie. Na wyspie znajdują się pojazdy i wraki z różnych epok. Chcemy opowiedzieć historię także wizualnie. Sam nazywam wyspę drugą najważniejszą postacią w grze - zdradza dyrektor artystyczny Tomb Raidera.
- O tak, wyspa odgrywa znaczącą rolę - potwierdza Keen, odnosząc się do trzeciego Far Cry'a. - Chcemy, by było to miejsce równie ponętne co odpychające. Poczujesz, jak to miejsce i ludzie będą cię uwodzić. Za jednym rogiem czeka na ciebie piękny widok, a za innym pirat tłukący bezlitośnie jakiegoś nieszczęśnika - dodaje.
A Wam która wizja wyspy bardziej odpowiada? Dajcie znać w komentarzach.