Paradox Interactive wierzy w sukces War of the Roses i zamierza inwestować w rozwój gry, bazując na opiniach fanów.
Paradox Interactive wierzy w sukces War of the Roses i zamierza inwestować w rozwój gry, bazując na opiniach fanów.
- Odbiór gry przez fanów przeszedł nasze oczekiwania i jesteśmy naprawdę wdzięczni za ciągłe wsparcie ze strony naszej społeczności – powiedział Gordon van Dyke, kierownik produkcji, który stanie na czele ekipy zajmującej się aktualizowaniem War of the Roses. – Nadal będziemy ulepszać grę i dodawać pokaźną zawartość dla wszystkich graczy.
- Opieramy się na opiniach fanów i wynikach sprzedaży – powiedział CEO Paradox Interactive, Fredrik Wester, wyjaśniając powody decyzji wyznaczenia dedykowanego zespołu. – Naszym celem jest ulepszanie gry razem z fanami.
War of the Roses zadebiutowało 2 października 2012, ale gracze już wcześniej mogli przekonać się, na czym ono polega, biorąc udział w beta-testach. Twórcy planują aktualizować grę, dodając co miesiąc nową zawartość. War of the Roses jest dostępne na Steamie i kosztuje 29,99 euro.