Irrational Games praktycznie w ogóle nie skupiało się na DLC (zwłaszcza upublicznianym w dniu premiery) do Bioshock: Infinite, koncentrując się wyłącznie na dokończeniu prac nad grą.
Irrational Games praktycznie w ogóle nie skupiało się na DLC (zwłaszcza upublicznianym w dniu premiery) do Bioshock: Infinite, koncentrując się wyłącznie na dokończeniu prac nad grą.
Nie ma jednak powodów do obaw - niewykorzystane treści nie zostaną najprawdopodobniej użyte, by niewielkim nakładem sił zrobić DLC do nowej produkcji Irrational Games. - Zawartość, o której wspomniałem, nie nadaje się do wykorzystania i wydania. Po pierwsze: została wycięta z określonego powodu - uważamy, że nie pasuje do opowieści; po drugie: została ona pozostawiona w stanie gnicia - wyjaśnia Levine.
- W grze następuje definitywny koniec narracji. Nie będzie żadnego DLC wydanego w dniu premiery Infinite. Jako studio nie mieliśmy wystarczającej przepustowości, by nawet pomyśleć o tej kwestii. Byliśmy skupieni na tym, by dokończyć prace nad grą - mówi.
- Podczas rozgrywki ludzie stwierdzą, że fabuła jest niezwykle bogata i że jest to opowieść, której nie da się przedstawić za pośrednictwem innego medium niż gry - dodaje.
Bioshock: Infinite ma zaplanowany termin wydania na 26 marca przyszłego roku.