Szokująca i destrukcyjna - taka ma być kampania reklamowa South Park: The Stick of Truth

Patryk Purczyński
2012/12/26 12:34
2
0

Serialowi South Park daleko do ugrzecznionej bajeczki. Kampania reklamowa gry opartej na produkcji Treya Parkera ma to doskonale wyrażać.

Szokująca i destrukcyjna - taka ma być kampania reklamowa South Park: The Stick of Truth

South Park słynie z podejmowania kontrowersyjnych tematów i okraszania ich obrazoburczymi wypowiedziami i zachowaniami bohaterów serialu. THQ, które za kilka miesięcy wprowadzi na półki sklepowe South Park: The Stick of Truth, doskonale zdaje sobie z tego faktu sprawę i chce go wykorzystać w kampanii marketingowej gry.

- Bardzo trudno byłoby reklamować grę taką jak South Park bez bycia lekceważącym, szokującym i destrukcyjnym - mówi Jon Rooke, dyrektor ds. marketingu w europejskim oddziale THQ. - Przecież właśnie taka jest natura tego programu. Poza tym, sukces marketingowy South Parku opiera się w dużej mierze na podejmowaniu nowych ważnych tematów i ujęciu ich w tradycyjny dla South Parku sposób - przekonuje.

GramTV przedstawia:

Rooke pragnie też podkreślić, że South Park: The Stick of Truth nie jest jedynie kolejnym nieudolnym wykorzystaniem licencji. - Ludzie często postrzegają licencjonowane gry jako słabe. The Stick of Truth dzięki głębokiemu zaangażowaniu ze strony Matta Stone'a i Treya Parkera jest nie tylko autentyczną interpretacją licencji, ale także grą o wysokiej jakości na własnych prawach - dodaje.

South Park: The Stick of Truth ukaże się na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3 na początku roku fiskalnego 2014.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
26/12/2012 16:41

Nie mam specjalnie wysokich oczekiwan odnosnie The Stick of Truth chociaz trailer pokazany na VGA bardzo mile mnie zaskoczyl, mam nadzieje ze jednak bedzie to dobry tytul.

Usunięty
Usunięty
26/12/2012 14:25

Kupiłbym w dniu premiery bo South Park lubie i oglądam już od 10 lat, ale wiem że ta gra będzie pewnie miała sporo DLC więc poczekam na kompletne wydanie XD