Serialowi South Park daleko do ugrzecznionej bajeczki. Kampania reklamowa gry opartej na produkcji Treya Parkera ma to doskonale wyrażać.
Serialowi South Park daleko do ugrzecznionej bajeczki. Kampania reklamowa gry opartej na produkcji Treya Parkera ma to doskonale wyrażać.
- Bardzo trudno byłoby reklamować grę taką jak South Park bez bycia lekceważącym, szokującym i destrukcyjnym - mówi Jon Rooke, dyrektor ds. marketingu w europejskim oddziale THQ. - Przecież właśnie taka jest natura tego programu. Poza tym, sukces marketingowy South Parku opiera się w dużej mierze na podejmowaniu nowych ważnych tematów i ujęciu ich w tradycyjny dla South Parku sposób - przekonuje.
Rooke pragnie też podkreślić, że South Park: The Stick of Truth nie jest jedynie kolejnym nieudolnym wykorzystaniem licencji. - Ludzie często postrzegają licencjonowane gry jako słabe. The Stick of Truth dzięki głębokiemu zaangażowaniu ze strony Matta Stone'a i Treya Parkera jest nie tylko autentyczną interpretacją licencji, ale także grą o wysokiej jakości na własnych prawach - dodaje.
South Park: The Stick of Truth ukaże się na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3 na początku roku fiskalnego 2014.