Microsoft przyznał, że reklamy wideo i ankiety na Xbox Live były tak lukratywnym przedsięwzięciem, że zamierza nawiązać współpracę z kolejnymi partnerami.
Microsoft przyznał, że reklamy wideo i ankiety na Xbox Live były tak lukratywnym przedsięwzięciem, że zamierza nawiązać współpracę z kolejnymi partnerami.
NUads przypominają reklamy TV, ale wykorzystują możliwości Kinecta i pozwalają użytkownikom na interakcję z nimi zarówno za pomocą gestów, jak i głosu.
- Kiedy wystartowaliśmy z NUads, zredefiniowaliśmy to, czym są 30-sekundowe spoty – powiedział Ross Honey, główny menadżer działu Rozrywki i Reklamy Xbox Live. – Rezultaty pokazały, że NUads są prawdziwym przełomem, jeśli chodzi o reklamy telewizyjne, możecie zatem spodziewać się, że zainwestujemy więcej w ich nowy format i reklamy wideo ogólnie.
NUads wystartowało jesienią 2012 w Ameryce Północnej. Z nowej formy reklamy skorzystały wówczas firmy Subway i Toyota. Ich przedstawiciele przyznali, że efekty przeszły ich oczekiwania i że była to doskonała okazja, by otrzymywać opinie od użytkowników w czasie rzeczywistym dzięki nowej, interaktywnej platformie.