Wygląda na to, że Funcomowi opłaciła się rezygnacja z pobierania opłat abonamentowych w The Secret World. Do gry wracają weterani, pojawiła się też spora grupa nowych użytkowników.
Wygląda na to, że Funcomowi opłaciła się rezygnacja z pobierania opłat abonamentowych w The Secret World. Do gry wracają weterani, pojawiła się też spora grupa nowych użytkowników.
Odkąd gra przeszła na model buy-to-play (kup by grać), sprzedała się w ponad 70 tys. egzemplarzy, co stanowi blisko 30-procentowy wzrost w całkowitej sprzedaży. Wynik robi tym większe wrażenie, że na jego wypracowanie potrzebne były zaledwie cztery tygodnie. Firma zapowiada, że będzie chciała wykorzystać ten sukces w nadchodzących miesiącach.
Funcom przechodzi obecnie restrukturyzację. - Budujemy podwaliny dla naprawdę zrównoważonego biznesu - mówi Ole Schreiner, dyrektor wykonawczy Funcomu. I zapewnia, że wszystko zmierza ku lepszemu. - Dzięki zrestrukturyzowanej organizacji będziemy w stanie sformować zespół najlepszych z najlepszych, którzy będą pracowali razem w celu rozwijania naszych istniejących już światów sieciowych, a także tworzenia nowych, ekscytujących i zapadających w pamięć doznań, jak choćby tych oferowanych przez grę LEGO Minifigures - dodaje.