Poznaliśmy wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines

Mateusz Stanisławski
2013/01/14 10:37

W sieci zagościły minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines. Wygląda na to, że nową strzelankę studia Gearbox Software bez problemu odpalą również posiadacze słabszych blaszaków.

Poznaliśmy wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines

Trzeba przyznać, że wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines naprawdę pozytywnie zaskakują – konfiguracji na poziomie tej goszczącej w rekomendowanych równie dobrze można było się spodziewać w minimalnych. Dość rzec, że aby odpalić grę, wystarczy karta graficzna zbliżona pod względem wydajności do GeForce’a 8500. Pamiętajcie przy tym, że produkcja będzie wymagała połączenia z siecią – nie obędzie się bez jednorazowej aktywacji za pośrednictwem platformy Steam.

Minimalne wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 3);
  • dwurdzeniowy procesor Intel;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8500 lub ATI Radeon HD 2600 (256 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c.

Zalecane wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 3), Vista lub 7;
  • czterordzeniowy procesor Intel taktowany częstotliwością 2,3 GHz;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX560 lub ATI Radeon HD 5850 (512 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c.

GramTV przedstawia:

Polska premiera Aliens: Colonial Marines odbędzie się już 12 lutego. Produkcja wyląduje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 w polskiej wersji językowej (napisy).

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
15/01/2013 16:55

czyli na integrze pójdzie spoks!!

Usunięty
Usunięty
15/01/2013 16:34

To dobra wiadomość:) Chociaż mam zamiar zmienić sprzęt, miło wiedzieć, że pójdzie na tym co mam:)

Usunięty
Usunięty
15/01/2013 11:16

> Ja tam jestem zadowolony, że gra nie będzie mieć wygórowanych wymagań. Więcej> PC-towców sobie pogra w tę produkcję.Co za dziwaczne rozumowanie... Przeciez zaawansowanie grafiki mozesz modyfikowac w opcjach od czasow tranzystora lupanego, wiec nie widze problemu by dac maksymalnie zaawansowane modele, wysokiej jakosci textury i efekty swietlne. Jak ktos gra na laptopie mamy, to moze sobie powylaczac bajery i zmniejszyc rozdzielczosc. A nie ze wszyscy cierpia, bo ktos tam zalowal paru stow na lepsza karte graficzna. Slaba grafika akurat wynika z lenistwa i tworcow. Ale jesli gra okaze sie fajna, to mozna na to przymknac oko.




Trwa Wczytywanie