Grasshopper Manufacture nie zdradzało żadnych szczegółów gry Killer is Dead, odkąd została ona zapowiedziana w kwietniu 2013 – aż do teraz.
Grasshopper Manufacture nie zdradzało żadnych szczegółów gry Killer is Dead, odkąd została ona zapowiedziana w kwietniu 2013 – aż do teraz.
Szef Grasshopper Manufacture, Goichi „Suda51” Suda napisał, że tytuł ten powstaje już od długiego czasu. Jest to pierwsza gra z serii o zabójcach, która zaczyna się dokładnie w momencie, w którym zakończył się Killer 7 i No More Heroes.
Głównym bohaterem Killer is Dead jest Mondo Zappa – 35-letni zabójca wynajęty przez firmę Brian Execution. Jego zadaniem jest eliminowanie innych zabójców na całym świecie, wyrusza on więc w podróż, by zabijać zarówno geniuszy, których przechytrzenie może nie być łatwe, jak i osoby pragnące śmierci z jego rąk. W misji bohatera pomogą mu dwa rodzaje broni: miecz w prawej ręce i lewa ręka, mogąca przekształcić się w wiertło, pistolety i inne, pożyteczne narzędzia. Cybernetyczna broń może również pochłaniać krew przeciwników, co pozwala Mondo na użycie „Wybuchu Adrenaliny" i zabijanie jednym ciosem.
Gra charakteryzuje się ciekawą oprawą graficzną, jak widać na powyższym screenie (więcej zrzutów ekranu znajdziecie na stronie Famitsu).
- To nie jest próba cofnięcia się do przeszłości - wyjaśnił Suda. - Chcemy gry, którą potrafimy stworzyć właśnie teraz, dokładnie w tym momencie. Rezultatem jest nasze unikatowe cieniowanie, duży kontrast, jaki widać na grafikach, jak również szybka akcja przypominająca zapasy.
Killer is Dead ukaże się latem na PS3 i Xboksie 360 w Japonii.