Oprawa bazująca na silniku Unreal Engine 3, widok wyłącznie z perspektywy trzeciej osoby, duża doza nieliniowości – wygląda na to, że Sherlock Holmes: Crimes & Punishments tchnie w cykl trochę świeżego powietrza.
Oprawa bazująca na silniku Unreal Engine 3, widok wyłącznie z perspektywy trzeciej osoby, duża doza nieliniowości – wygląda na to, że Sherlock Holmes: Crimes & Punishments tchnie w cykl trochę świeżego powietrza.
O otoczce fabularnej właściwie nic nie wiemy, poza tym, że – wnioskując po wyglądzie tytułowego bohatera na udostępnionych screenach – w stosunku do The Testament of Sherlock Holmes cofniemy się w czasie o dobre kilka lat (jak nie kilkanaście).
Na przygodę złoży się osiem spraw (związanych ze sobą w bliżej nieokreślony sposób), z którymi będziemy musieli się zmierzyć, by obejrzeć jedno z, uwaga, dwunastu zakończeń. Frogwares tym razem postanowiło porzucić swoją autorską technologię – tytuł będzie hulać na silniku Unreal Engine 3. Premiera? Najprawdopodobniej IV kwartał bieżącego roku. Sherlock Holmes: Crimes & Punishments przetestują posiadacze komputerów osobistych oraz konsoli PlayStation 3 i Xbox 360.