Jeppe Carlsen, projektant zagadek w grze Limbo, w ramach odpoczynku od prac nad tajnym projektem Playdead, tworzy grę 140 na PC i Maki – jej premiery możemy spodziewać się jeszcze w tym roku.
Jeppe Carlsen, projektant zagadek w grze Limbo, w ramach odpoczynku od prac nad tajnym projektem Playdead, tworzy grę 140 na PC i Maki – jej premiery możemy spodziewać się jeszcze w tym roku.
140 wyglądem znacznie różni się od koszmarnych poziomów Limbo. Tym razem nie ma też żadnej fabuły, a całość sprowadza się do sterowania figurą geometryczną, zmieniającą swój kształt w zależności od tego, co robi. Otoczenie, w którym się porusza, jest kolorowe i zmienia się wraz z muzyką.
- W ten tytuł gra się jak w platformówkę starej daty: D-pad do sterowania w lewo i w prawo plus przycisk skoku – wyjaśnił Carlsen. – Wyzwanie polega na tym, by zsynchronizować ruch i skoki z elementami zmieniającymi się w rytm muzyki. Soundtrack ewoluuje z każdym poziomem, wraz z postępami wprowadza nowe elementy, z którymi trzeba się uporać i w końcu zmienia się w dynamiczny rytm podczas walki z bossem.
140 zostało dobrze przyjęte przez społeczność indie. Zwiastun gry znajdziecie poniżej.