W Gears of War: Judgment pojawi się kilka trybów rozgrywki dla wielu graczy: OverRun, Team Deathmatch, Free-For-All i Domination. Zapraszamy do obejrzenia trailera udostępnionego przez Microsoft i Epic Games!
W zwiastunie The Guts of Gears – Multiplayer, porucznik Damon Baird prezentuje graczom nowe tryby rozgrywki, wszelkiego rodzaju bronie i inne narzędzia zniszczenia. Ich listę znajdziecie poniżej.
Tryby gry wieloosobowej:
OverRun – jest to połączenie trybów Bestii i Hordy. Przeciwko sobie stają do walki dwie pięcioosobowe drużyny. Jedna z nich – COG – musi się bronić, natomiast druga – Szarańcza – występuje w roli agresora.
Team Deathmatch - dwie drużyny złożone z pięciu graczy korzystają z jednej, ograniczonej puli odrodzeń. Celem gry jest wyeliminowanie przeciwników, zanim wyczerpie się limit naszej drużyny. Jest to tryb przeznaczony zarówno dla weteranów, jak i początkujących graczy.
Free-For-All - czyli klasyczne „każdy na każdego”.
Domination – dwie drużyny złożone z 5 graczy walczą o kontrolę nad trzema obszarami gry. Zwycięża drużyna, która utrzyma pozycję najdłużej.
GramTV przedstawia:
Epic Games zapowiedziało, że w grze pojawią się nie tylko nowe rodzaje granatów, ale zmieni się też sposób ich wykorzystywania – będzie można je rzucać, nie biorąc zamachu, co ułatwi walkę w ciasnych pomieszczeniach. W arsenale znajdziecie kilka nowych „zabawek”:
Sticky Grenades - Lepkie Granaty sieją podobne zniszczenie, jak granaty odłamkowe, a różnią się tym, że przed detonacją po prostu przyklejają się do celu.
Beacon Grenades – Granat Naprowadzający jest stosowany przez zwiadowców COG. Elektroniczny impuls oznacza wrogie cele w promieniu swojego działania, na krótki czas odsłaniając ich pozycję, nawet przez ściany i osłony dowolnej grubości.
Stim Grenades – Granaty wykorzystywane przez Medyków oraz członków wsparcia drużyny. Detonacja wyzwala chmurę leczniczego gazu, przywracającego zdrowie wszystkim sojusznikom w zasięgu.
Markza - Przed inwazją Szarańczy na Serę, żołnierze COG przez dziesięciolecia walczyli z Unią Niezależnych Republik, a Markza była jedną z ich najbardziej niebezpiecznych broni. Ten półautomatyczny karabin idealnie nadaje się do walki na średnim dystansie, dzięki pojemnemu magazynkowi i dołączonej lunecie, zwiększającej efektywność i celność broni na odległość.
Breechshot – Głównym atutem Szarańczy jest nie tylko siła, czego dowodem jest Breechshot. Oparty na konstrukcji Markza karabin został przerobiony tak, aby siać maksymalne zniszczenie. Komora mieści naboje wysokiego kalibru, natomiast korpus wyposażono w ostrze, czyniąc z niego idealną broń do walki w starciu i na krótkim dystansie.
Booshka – Booshka to niszczycielska wyrzutnia granatów z arsenału UIR. Wystrzeliwane pociski detonują się po kontakcie z wrogiem, lub odbijając się od ścian eksplodują po krótkim czasie.
Gears of War: Judgment zadebiutuje 22 marca na Xboksie 360.