Producent Resident Evil: Revelations HD, Tsukasa Takenaka, powiedział, że na decyzję o stworzeniu gry na konsole wpłynęły dwie grupy fanów: ci, którzy nie mieli 3DS i ci, którzy chcieli zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości.
Producent Resident Evil: Revelations HD, Tsukasa Takenaka, powiedział, że na decyzję o stworzeniu gry na konsole wpłynęły dwie grupy fanów: ci, którzy nie mieli 3DS i ci, którzy chcieli zobaczyć grę w wyższej rozdzielczości.
- Gdy pracowaliśmy nad wersją na 3DS, skupialiśmy się wyłącznie na 3DS - powiedział Takenaka. - Nie zaczynaliśmy od HD, żeby potem wszystko zmniejszyć, teraz wszystko skalujemy w górę. Uprzednio trzymaliśmy się ściśle specyfikacji 3DS. Równocześnie trwały prace nad Mercenaries, więc ekipa nie miała możliwości stworzenia niczego w większej rozdzielczości tylko po to, by mieć to do dyspozycji. W tym czasie nie planowaliśmy stworzenia wersji na konsole – o tym zdecydowaliśmy po premierze gry na 3DS, kiedy fani i krytycy wyrazili swoje opinie.
Resident Evil: Revelations trafi na PC, PS3, Xboksa 360 i Wii U 24 maja 2013. Kilka dni temu w sieci pojawiły się nowe screeny i fragmenty rozgrywki - jeśli jeszcze nie mieliście okazji ich zobaczyć, zapraszamy do obejrzenia.