Capcom zapowiada Deep Down na PS4 - nową grę w świecie fantasy

Małgorzata Trzyna
2013/02/21 03:27
9
0

Deep Down będzie działać na silniku nowej generacji – Panta Rhei, pozwalającym uzyskać efekty cząsteczkowe i wykorzystać zaawansowane oświetlenie nie ustępujące efektom, które widzieliśmy na wideo prezentującym Unreal Engine 4.

Capcom zapowiada Deep Down na PS4 - nową grę w świecie fantasy

W przeciwieństwie do kilku innych gier zaprezentowanych podczas konferencji Sony, Deep Down nie zostało określone jako tytuł, który ukaże się wyłącznie na PS4. Na krótkim wideo mogliśmy przyjrzeć się ziejącemu ogniem smokowi i walczącym z nim ludziom, korzystającym z miecza i łuku, by pokonać bestię. Jeden z nich zasłonił się tarczą, by uniknąć płomieni. Ciekawe, jak długo wytrzyma człowiek w takiej wysokiej temperaturze, i kiedy smokowi zabraknie tchu... Na końcu pojawia się wiadomość z prośbą o pomoc, co może wskazywać na tryb współpracy.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciel Capcomu, Yoshinori Ono, powiedział, że gra, tymczasowo zwana Deep Down, powstaje równocześnie z silnikiem Panta Rhei, dostosowywanym specjalnie do PS4. Na razie nie są znane inne szczegóły dotyczące tego projektu.

Komentarze
9
Pablovy
Gramowicz
21/02/2013 13:45

Totalny killer. Widac, ze sladowy interfejs jest tam doczepiony na sile do rendera, ale niech gra wyglada o pol tonu gorzej, to i tak bedzie z tego okrutny bekart Skyrima i Dark Souls. :D

Usunięty
Usunięty
21/02/2013 12:21
Dnia 21.02.2013 o 12:12, Dandelion1 napisał:

No render fajny, ale jestem ciekawy jak to będzie wyglądało w real-time. Coś czuję, że to ściema jak rendery Killzone''a 2 i Motorstorma z E2005.

Tyle, że to była prezentacja silnika, a nie samej gry. Tutaj dochodzą licencje, kontrakty i... prawnicy.Wyobrażam sobie, że jak się jakaś firma napali na kupno licencji to potem mogą być problemy.Nie zdziwiłbym się, że to na silniku, ale nie w czasie rzeczywistym. Podobnie jak cutscenki w Uncharted.Gry można renderować np. w 2 klatki na sekundę albo też z kilkoma spiętymi konsolami (Uncharted na chyba 6 PS3), a potem całość wygląda jak w 30 FPS. W ten sposób idzie nagrać gameplay np. z Crysis 2 i potem go wyrenderować na super detalach nawet na słabym kompie. Na youtube to robią żeby robić symulacje fizyki na CryEngine przy których komputer normalnie nie ma nawet 1 FPS.

ZubenPL
Gramowicz
21/02/2013 12:18
Dnia 21.02.2013 o 08:33, MisioKGB napisał:

Wygląda pięknie a to dopiero początki czerpania wiedzy o nowym sprzęcie. Pamiętacie jak na początku wyglądały gry na current''y. Później zrobiło się ciekawiej. 2014-2015 pokaże pazurki

I tak słabo to wygląda, zabawa oświetleniem i nic więcej.




Trwa Wczytywanie