Łączenie serwerów Planetside 2 - znamy szczegóły

Patryk Purczyński
2013/02/22 12:24
6
0

Wczoraj pisaliśmy o planach łączenia serwerów Planetside 2, dziś możemy już podać bliższe informacje na ten temat. Twórcy gry ponownie zapewniają, że przyczyną nie jest niskie zainteresowanie.

Łączenie serwerów Planetside 2 - znamy szczegóły

Sony Online Entertainment uszczegółowiło swój plan łączenia serwerów Planetside 2. Graczy z Europy najbardziej powinien zainteresować fakt, że osoby grające na Lithcorp zostaną przetransferowane automatycznie na Cobalt, a te z Mallory na Ceres. Ponadto osoby grające na amerykańskim serwerze Genudine zostaną przeniesione na Helios, z SolTech na Mattherson, a z Jaeger na Waterson.

Jak ujawnia Matt Higby, do połączenia serwerów dojdzie w przyszłym tygodniu. - W tej chwili mamy znaczące różnice w zaludnieniu poszczególnych serwerów. Niektóre są zapchane, a walki toczą się na nich na wszystkich kontynentach, a inne są pustawe. Populacje na serwerach i napływ nowych graczy ustabilizowały się, dzięki czemu mamy lepsze pojęcie w kwestii zaludnienia poszczególnych serwerów i możemy przeprowadzić proces ich łączenia - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

Higby zapewnia również, że gracze nie odczują zmian, gdyż przenoszone będą całe populacje. Po zakończeniu procesu Sony Online Entertainment planuje wdrożyć do oferty tokeny pozwalające przenieść się na inny serwer.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
23/02/2013 12:59

> No ale skoro kosmiczna gra ma kosmiczne wymagania, to co się dziwić? Praktycznie od wersji> beta do dziś, silnika gry w ogóle nie ruszono. Ludzie z i7 i GTX690 mają tak niski fps,> że grać się nie da.Bzdura. U mnie na i7 980X, 690 GTX, 12GB RAM mam ciągle 60+ fps (oczywiście wszystkie detale na max), obojętnie jakich wybuchów, czy walk jestem świadkiem.

Usunięty
Usunięty
22/02/2013 17:09

Absurd. To jedna z lepiej zoptymalizowanych produkcji wydanych w ostatnich 5ciu latach. Ktoś tu zapomina że to MMOFPS, a nie jakiś singleplayerowy shooter z tunelowymi poziomami, Po prostu nie da się odpalić gry z taką ilością graczy na czymś z dwurdzeniowym procesorem. A nowa i5''tka wystarcza w zupełności by odpalić grę na ultra i cieszyć się stałymi 60 klatkami.Dziwne, że na moim serwerze co wieczór są kolejki do gry, (a niemal zawsze na inne kontynenty) Fajnie że biorą się za reszte serwerów, które fakt faktem są teraz nieco na uboczu.

Usunięty
Usunięty
22/02/2013 14:29

> > Oczywiście, że nie jest niskie zainteresowanie... jest jeszcze niższe niż Sony zakładało.>> > No ale skoro kosmiczna gra ma kosmiczne wymagania, to co się dziwić? Praktycznie> od wersji> > beta do dziś, silnika gry w ogóle nie ruszono. Ludzie z i7 i GTX690 mają tak niski> fps,> > że grać się nie da.> Mam tak samoNa i5 i GTX560 gram na średnich detalach ze stałym, wysokim FPS, nie wiem o czym mówicie. Jak dla mnie gra świetna - szczególnie dla większych potyczek :)




Trwa Wczytywanie