Wiedźmin będzie posługiwał się mieczem inaczej niż typowi, średniowieczni wojacy. W grze będziemy mogli się przekonać, że jako mutant potrafi znacznie więcej niż ludzie, a jego walka ma przypominać taniec.
Wiedźmin będzie posługiwał się mieczem inaczej niż typowi, średniowieczni wojacy. W grze będziemy mogli się przekonać, że jako mutant potrafi znacznie więcej niż ludzie, a jego walka ma przypominać taniec.
CD Projekt RED nagrywa scenki do przerywników filmowych z najważniejszymi aktorami poza swoją siedzibą, ale posiada własne studio motion-capture. Gdy trzeba nagrać animację dla prostych czynności, jak na przykład siadanie na krześle, nie potrzeba zawodowego aktora. Profesjonalistę mogą zastąpić inni pracownicy CD Projekt RED – tłumaczy Tomasz Zawada, główny animator. Dzięki temu rozwiązaniu – a także dzięki większym możliwościom sprzętowym – w Wiedźminie 3 zobaczymy znacznie więcej animacji niż w poprzednich odsłonach, a postacie będą zachowywały się bardziej naturalnie.
Profesjonalni aktorzy potrzebni są przede wszystkim po to, by nagrać animację walki. Maciej Kwiatkowski ze Stunt Forces, specjalizujący się w walce mieczem, przed rozpoczęciem właściwego nagrywania ćwiczy, by doprowadzić swoje ruchy do perfekcji. Z CD Projektem współpracuje on już od pierwszej części Wiedźmina – jest naprawdę dobry w tym, co robi.
W porównaniu z Wiedźminem 2, w „trójce” będziemy mogli nacieszyć oczy bardziej zróżnicowanymi animacjami. Geralt będzie mógł kończyć swoje ataki na różne sposoby i płynnie powracać do pozycji wyjściowej. Jego walka nie ma przypominać stylu typowego wojownika, ale raczej taniec – zupełnie inny niż to, do czego przywykliśmy. Gracze muszą czuć, że Geralt jest mutantem i że jest wyjątkowy. Z kolei styl walki NPC będzie odwzorowaniem walk ze średniowiecza i każdy bez trudu zauważy różnicę.
Wszystkich zainteresowanych przyjrzeniem się pracy aktorów w studiu motion capture zapraszamy do obejrzenia nagrania, które znajdziecie na stronie Game Informera.