Randy Pitchford: - Wyniki sprzedaży to nie wszystko

Patryk Purczyński
2013/02/25 11:56

Może i światem rządzi pieniądz, ale szef Gearbox Software pragnie wnieść do branży nieco idealizmu. A przy okazji zaprzecza, że tylko seria Borderlands odnosi sukcesy.

Randy Pitchford: - Wyniki sprzedaży to nie wszystko

- Sprzedaż jest niezła, ale my istniejemy po to, by zabawiać, by zapewniać rozrywkę. Zawsze wyciągamy wnioski z tego, gdy nie uda nam się zaimponować części konsumentów - wyćwierkał ostatnio Randy Pitchford, szef Gearbox Software. O sprzedaż gier swojego studia rzeczywiście nie musi się troskać - trzy ostatnie brylowały bowiem w rankingach popularności.

Gorzej jednak z jakością. Zarówno wydany w 2011 roku Duke Nukem Forever, jak i Aliens: Colonial Marines, które swój debiut zaliczyło w tym miesiącu, były głównie krytykowane - stąd wzmianka o wnioskach, które Gearbox musi wyciągnąć. Na drugim biegunie znajduje się Borderlands 2 - jedna z najcieplej przyjętych gier 2012 roku.

GramTV przedstawia:

Dokładnych wyników sprzedaży Aliens: Colonial Marines na razie nie znamy. Gra przynajmniej na europejskim rynku zaczęła jednak od pierwszego miejsca w tygodniowym zestawieniu sprzedaży na Wyspach Brytyjskich, co, zważywszy na średnią ocen na poziomie 49 punktów, było niemałym zaskoczeniem.

Komentarze
16

Zdjęcie w pełni może służyć jako dobry troll face przez kilka dobrych lat w świecie gier komputerowych po akcji z Aliens: Colonial Marines. Swoją drogą widziałem zakończenie... i się trochę uśmiałem.

Usunięty
Usunięty
25/02/2013 16:29

No i widać że bladego pojęcia nie masz o cyklu produkcji tej gry skoro nie wiesz że ta gra była robiona przez 12 lat.Pierwsza zapowiedź 2001 się kłania kiedy to Check Six Games zapowiedziało Aliens: Colonial Marines fps''a jako exclusive dla Playstation 2 którego wydawcami mieli być Fox Interactive i uwaga EA. No gdziesz na przestrzeni dziejów projekt trafił po jakiś prawdopodobnie 3-4 latach do piachu. No i co Sega wykupiła po dłuższych negocjacjach prawa do marki w grudniu 2006 czyli praktycznie oznacza to, że obecne ekipy się wzięły za tą grę w 2007. I każda ekipa łącznie z SEGĄ olała ten tytuł w ten sposób że wstępna premiera to 2012 rok. TG robiło swoje Section 8, GBX robi Borderlands oraz dalsze części BiA a SEGA skupia się na najnowszej części AVP (2010). No i po tym co obecnie wiadomo całą grę robi Timegate Studios oraz to oni zrobili ten filmik na E3 2011. Gearbox robi niby za konsultanta, ale w rzeczywistości robił jedynie za marketing. Nerve Software odpowiada za level Design i multi. Demiurge odpowiada za port Wii u który prawdopodobnie trafił do kosza. No i jeszcze są te 3 inne studia z czego o zgroza Darkside odpowiada za przyszłe DLC. No i dodamy fakt nie było żadnych betatestów, SEGA wprowadziła embargo na recenzje i nic praktycznie nie było wiadomo do czasu premiery. I jest taka niepiśmienna zasada wobec takich zachowań - "jak mamy grę która jest w produkcji ponad 4 lata, nie ma żadnych beta testów, a wydawca nakłada embargo na recenzje to mamy doczynienia z mega crapem i każdy kto to kupi to skończony frajer"

Usunięty
Usunięty
25/02/2013 15:59

"po pierwsze nikt nie jest skończonym frajerem"Ja mysle ze ten kto w ciemno kupil preorder Colonial marines sie nada na ten zaszczytny tytul ;)




Trwa Wczytywanie