122 711 funtów to zdecydowanie za mało, by sfinansować Death Inc. – celem Ambient Studios było zdobycie niemal trzykrotnie większej kwoty.
122 711 funtów to zdecydowanie za mało, by sfinansować Death Inc. – celem Ambient Studios było zdobycie niemal trzykrotnie większej kwoty.
Mimo, że zbiórka na Kickstarterze na Death Inc. zakończyła się niepowodzeniem, twórcy nie zamierzają się poddawać i chcą wydać swoją grę - strategię czasu rzeczywistego, w której gracze wcielą się w Ponurego Żniwiarza działającego w XVII wieku w Anglii, siejącego zarazę wśród zamieszkujących jej ziemie ludzi.
- Cóż to była za jazda! – piszą przedstawiciele Ambient Studios na Kickstarterze w ostatnim wpisie. – Ale jest OK! Razem przeżyliśmy ekscytującą, wyczerpującą i pouczającą podróż w ciągu ostatniego miesiąca. Stworzyliśmy i udostępniliśmy mnóstwo zawartości (w tym demo i dom!) i otrzymaliśmy wiele cennych opinii. Nie zamienilibyśmy tego za cały świat. Chcielibyśmy was zapewnić, że jeszcze o Death Inc. usłyszycie! Pracujemy bardzo ciężko, by ta piękna, stuknięta, wyjątkowa gra stała się dla was rzeczywistością.
Ambient Studios w międzyczasie stworzyło grę na iPady – Monster Meltdown. Wcielamy się w niej w Yuri’ego – rosyjskiego nadzorcę, który musi schwytać wszystkie potwory, jakie wydostały się z klatek w laboratorium, wykorzystując swój spryt i podręczny teleporter. Gra składa się z 80 poziomów i jest już dostępna w App Store. Jej zwiastun znajdziecie poniżej: