YAGER, zespół twórców Spec Ops: The Line, jako pierwszy w Europie uzyskał licencje Epic Games na użycie silnika Unreal Engine 4
YAGER, zespół twórców Spec Ops: The Line, jako pierwszy w Europie uzyskał licencje Epic Games na użycie silnika Unreal Engine 4
- Unreal Engine 4 to najlepsze narzędzie do stworzenia gry AAA na sprzęty następnej generacji - powiedział Timo Ullmann, dyrektor zarządzający studiem YAGER. - Unreal Engine 3 pozwolił naszemu zespołowi na pełne wykorzystanie swojego potencjału w przypadku nagradzanego Spec Ops: The Line, a także innych projektów - dodaje.
Wygląda na to, że tworzenie gier na nadchodzące konsole nowej generacji naprawdę ruszyło z grubej rury i zajmuje się tym już większość studiów, w tym także i YAGER. Niestety, na pierwsze efekt musimy jeszcze trochę poczekać. Co do możliwości Unreal Engine 4 - najlepiej przyjrzyjcie się tym materiałom. Jest co podziwiać.