Nowy Thief wcale nie będzie mainstreamowy

Paweł Pochowski
2013/03/15 10:55

Jeżeli po ostatnich informacjach o nowym Thiefie boicie się, że nowy Garrett będzie inny od tego z pierwszych części serii, a cała produkcja podażą w złą stronę - mamy dla was dobrą informację. Nicolas Cantin twierdzi, że po prostu został źle zrozumiany

Nowy Thief wcale nie będzie mainstreamowy

Wczoraj informowaliśmy o tym, że w rozmowie z Game Informerem reżyser Thiefa Nicolas Cantin zapowiedział, że będzie on mniej gotycki, a bardziej mainstreamowy. Dziś wycofuje się on z tych słów tłumacząc, że został źle zrozumiany. Nie chodziło mu bowiem o to, że nowy Garrett będzie bardziej mainstreamowy w porównaniu do poprzednich części serii, a w porównaniu do wcześniejszych projektów wewnętrznych tej postaci uczynionych na potrzeby procesu produkcji.

- Niezbyt poprawne jest twierdzenie, że chcemy, by nowy Thief był bardziej "mainstreamowy" lub że chcemy by Garrett był mniej gotycki... Nie o to w ogóle chodzi. Chodziło mi konkretnie o nasze poprzednie projekty Garretta, a nie o Garretta z poprzednich części serii. Nasze wcześniejsze plany było o WIELE bardziej gotyckie - uwzględniając czarne paznokcie itp. - ale pomyśleliśmy, że nie jest to właściwe w dorobku Garretta i się z tego wycofaliśmy. Powrót do czegoś bardziej zgodnego z duchem oryginalnego Garretta jest tym, co miałem na myśli mówiąc, że uczyniliśmy go bardziej mainstreamowym; nie był to komentarz odnoszący się do stylu gry. Mogę was zapewnić, że jesteśmy wielkimi fanami pierwszych gier (z serii Thief - dop. red.) i "odrobiliśmy naszą pracę domową", by stworzyć grę, która jest zgodna z sednem pierwowzoru - tłumaczy Nicolas.

GramTV przedstawia:

Jeżeli naprawdę Nicolas został po prostu źle zrozumiany - zdecydowanie lepiej dla twórców nowego Thiefa. Gracze szybko podnieśli bowiem hałas, że nowa gra z tej serii nie będzie już tym, na co oczekiwali i że nie podoba im się kierunek rozwoju tej produkcji. Na szczęście, to tylko pomyłka. Prawda, Nicolas?

Nowy Thief tworzony jest na PC oraz konsole nowej generacji i zadebiutuje w przyszłym roku.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
15/03/2013 14:53
Dnia 15.03.2013 o 14:40, Demagol napisał:

Słyszałem o rzeczach następujących: "navigation beacons" (czyli jak ja to rozumiem - jakieś głupie znaczki wskazujące drogę),

Brzmi podejrzanie i niepokojąco, ale poczekam do pierwszych prezentacji gry.

Dnia 15.03.2013 o 14:40, Demagol napisał:

poza tym ukrycie się jest sygnalizowane przez ciemniejący obraz jak w Riddicku. To pamiętam z jakiegoś wpisu na blogu.

Tego akurat nie rozumiem, niepotrzebna i wymuszona zmiana. Klejnot działał cacy.

Usunięty
Usunięty
15/03/2013 14:40

Słyszałem o rzeczach następujących: "navigation beacons" (czyli jak ja to rozumiem - jakieś głupie znaczki wskazujące drogę), poza tym ukrycie się jest sygnalizowane przez ciemniejący obraz jak w Riddicku. To pamiętam z jakiegoś wpisu na blogu.W każdym razie chciałbym, żeby twórcy wreszcie zaprezentowali na GI coś konkretnego - fragmenty gameplayu i opis mechaniki rozgrywki, a nie jakieś bzdury.

Usunięty
Usunięty
15/03/2013 14:31
Dnia 15.03.2013 o 11:12, Demagol napisał:

Jeżeli nie zostaniecie przy zestawie kompas + mapa, nie dodacie klejnotu światła, a poziomy w grze zrobicie na modłę shooterów/Dishonored/gier akcji, to nie mamy o czym gadać...

A to ma tam nie być klejnotu, kompasu i mapy? o_o Nie pamiętam żebym to wyczytał w zapowiedziach.




Trwa Wczytywanie