- Nie można zaprzeczyć, że tworzenie MMO na konsole jest trudnym przedsięwzięciem - powiedział Richardsson. - Kiedy je projektowano, MMO charakteryzującie się szybką ewolucją gry i dynamicznie zmieniającymi się uniwersami nie były brane pod uwagę. To zniechęciło wielu developerów, którzy wybrali linię najmniejszego oporu i pozostali przy innych platformach.
Richardsson dodał, że nawet najbardziej znane MMO mogłyby się okazać słabe na PS3 i Xboksie 360. Niemniej gry z tego gatunku już zaczęły powstawać na konsole – przykładem jest DUST 514, Defiance, czyli gra w klimatach science-fiction, powiązana z serialem SyFy o tym samym tytule, i Destiny od Bungie, które ukaże się w przyszłym roku. Richardsson nie uważa Destiny za konkurencję – twierdzi, że miejsca wystarczy dla wszystkich, a im więcej tytułów, tym więcej osób zainteresuje się MMO i doceni możliwość współpracy z innymi graczami.
Defiance ukaże się na początku kwietnia na PS3, Xboksie 360 i PC.