Ładna muzyka i motywująca do walki przemowa to podstawowe budulce nastrojowego zwiastuna. W tym przypadku także.
Ładna muzyka i motywująca do walki przemowa to podstawowe budulce nastrojowego zwiastuna. W tym przypadku także.
Firefall to tworzony przez byłych pracowników Blizzarda sieciowy FPS. Tworzony od dawna. Grę ujawniono w 2010 roku po niemal pięciu latach potajemnych prac, zapowiadając premierę w 2011 roku. Obecnie Firefall jest w fazie beta testów i nie ma żadnej, choćby przybliżonej daty wydania.
Obawiam się, że Firefall przegapiło okres, w którym mogło namieszać na rynku. Strzelanek FPP stawiających na społecznościowe doznania mamy pod dostatkiem, a niemal każda z nich ma coś, co wyróżnia ją na tle konkurencji. W Firefall tego elementu brakuje. Gra wygląda jak kolejna, zwyczajna, niewyróżniająca się niczym strzelania, która nie wniesie nic nowego od gatunku. Obym się mylił. Szkoda byłoby tylu lat cięzkiej pracy.