"Pierwsza gra następnej generacji o mechach" - tak przedstawiane jest w skrócie Heavy Gear Assault. Do owej następnej generacji ma ją zaprowadzić silnik Unreal Engine 4.
"Pierwsza gra następnej generacji o mechach" - tak przedstawiane jest w skrócie Heavy Gear Assault. Do owej następnej generacji ma ją zaprowadzić silnik Unreal Engine 4.
- Jesteśmy w uprzywilejowanej pozycji tworząc jeden z pierwszych tytułów na Unreal Engine 4 od Epic Games - mówi Vince McMullin, prezes MakTek Studios. - Jesteśmy zadowoleni mogąc zaoferować narzędzia światowej klasy do tchnięcia nowego życia w uniwersum Heavy Gear. Unreal Engine 4 to idealna technologiczna podstawa do użycia w grach komputerowych, zwłaszcza dzięki możliwościom renderowania i szybkości produkcji - dodaje z kolei Joe Kreiner, odpowiadający w amerykańskim oddziale Epic Games za licencjonowanie produktów.
Oczywiście to jeszcze nie oznacza, że Heavy Gear Assault samo w sobie ma niewiele do zaoferowania. Projekt cieszy się niemałym poparciem graczy - za pośrednictwem oficjalnej strony udało się już uzbierać na jego produkcję 100 tys. dolarów. Autorzy zapowiadają, że już niebawem ruszą z równoległą kampanią na Kickstarterze, gdzie będą starali się uzbierać 900 tys. dolarów. Na razie prezentują trailer Heavy Gear Assault: