Army of Two: The Devil's Cartel - przegląd ocen

Patryk Purczyński
2013/03/29 21:33
5
0

Miał być hit dla wielbicieli gry w kooperacji, a wyszedł co najwyżej średniak - takie wnioski można wysnuć po ocenach, jakie w zachodniej prasie zbiera Army of Two: The Devil's Cartel.

Army of Two: The Devil's Cartel - przegląd ocen

Nie tak zapewne duet Visceral Montreal - EA Montreal wyobrażał sobie przyjęcie Army of Two: The Devil's Cartel. Strzelanina nastawiona na rozgrywkę w trybie kooperacji nie ma się czym chwalić, gdyż jej aktualna średnia ocen w portalu Metaciritc wynosi 74 punkty na PS3 i zaledwie 57 na Xboksie 360, czyli platformie, na której pojawiło się znacznie więcej recenzji. Pierwsza nota nie wskazywała na tak pesymistyczny scenariusz.

Co nie wypaliło? Dlaczego w oczach recenzentów diabelski kartel wypada tak przeciętnie? Przekonajmy się.

Level Up - 84/100

Stworzony przez Visceral Games The Devil's Cartel oferuje szalone doświadczenia w arcade'owym trybie kooperacji. Dołączenie silnika Frostbite 2 zapewnia zupełnie nowy poziom zniszczeń otoczenia, zwłaszcza jeśli połączyć go z Overkill, zdolnością, która uczyni z ciebie niezatrzymaną maszynę do zabijania.

Cheat Code Central - 74/100

Gra momentami zbyt kurczowo trzyma się swojej inspiracji, ale i tak oferuje mięsistą kampanię wyładowaną po brzegi nieustającą akcją. Jeśli lubiliście Gearsy, ta gra też trafi w wasze gusta.

Meristation - 73/100

Intensywne wymiany ognia potrafią podnieść poziom adrenaliny. Army of Two: The Devil's Cartel to po prostu solidność i dobra zabawa. Nie oczekujcie niespodzianek czy oryginalności.

Game Informer - 65/100

GramTV przedstawia:

Z jednej strony, brak dopracowania i pojawiające się błędy skłaniają mnie do wystawienia oceny wskazującej na to, że gra nie jest najwyższych lotów. Z drugiej jednak nie mogę zaprzeczyć, że mój partner od co-opa i ja zanosiliśmy się od śmiechu i po prostu świetnie bawiliśmy przez zdecydowaną większość trwania kampanii. Jako bezmyślna strzelanina kooperacyjna tytuł ten sprawdza się idealnie.

NowGamer - 60/100

Jest tu mnóstwo wad: niechlujne projekty map, niezręczny system osłon, zaskakujące partactwo w co-opie - ale Army Of Two: The Devil’s Cartel jest w stanie uczynić swoją główną mechanikę na tyle wciągającą i zabawną, że niesiony tą siłą przebrniesz przez całą grę.

IGN - 50/100

Army Of Two: The Devil’s Cartel wygląda jak wydrążona wersja dwóch poprzednich odsłon serii. Wyróżniające ją cechy zanikły, a w ich miejsce powstało coś nie tyle nawet pospolitego, co w jakikolwiek sposób niezwiązanego z dotychczasowym dorobkiem.

EGM - 50/100

Główne mechanizmy rządzące rozgrywką w The Devil's Cartel rzadko kiedy nie spełniają norm podstawowej kompetencji, ale też nigdy nie wybijają się ponad nie. Przez brak niemal jakiejkolwiek różnorodności w walce, chwiejny system osłon i godną pożałowania fabułę staje się bezmyślną strzelaniną jednorazowego użytku, którą wyrzucisz z głowy pół godziny po tym, jak przez ekran przewiną się napisy końcowe.

Destructoid - 40/100

Pełna błędów, zbyteczna, a do tego dłuży się nim dobrniemy do napisów końcowych. Army of Two nigdy nie było złą serią, ale nigdy też nie pretendowało do miana wybitnej. The Devil's Cartel jest na to najlepszym przykładem. Czy gra jest zła? Nieszczególnie. Ale jest bardzo, bardzo daleka od bycia grą dobrą.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
30/03/2013 10:38

Po ocenach widać komu posmarowali rękę by wystawił dobrą ocenę , a kto faktycznie zagrał i ocenił grę.

Usunięty
Usunięty
30/03/2013 00:09

Ehh ostatnie gry EA to jakieś nieporozumienie, Warfighter, Simcity, teraz to... Jak jeszcze spieprzą Dragon Age''a 3 i Mass effecta 4 to ja chyba się załamię.

Usunięty
Usunięty
29/03/2013 23:40

Daleko mi od byciem hejterem EA, ale zdecydowanie muszą wziąć się w garść, bo zdaje się, że ostatnie premiery to jedna wielka seria niepowodzeń.




Trwa Wczytywanie