Geograficznie - Chiny; spośród konkretnych tytułów: Diablo III, Minecraft i Guild Wars 2 - oto główne motory napędowe rynku gier komputerowych w 2012 roku.
Geograficznie - Chiny; spośród konkretnych tytułów: Diablo III, Minecraft i Guild Wars 2 - oto główne motory napędowe rynku gier komputerowych w 2012 roku.
Zwiększa się także populacja pecetowców. - Pomimo koncentracji mediów na rynku gier na urządzenia przenośne i gorszej dyspozycji gier społecznościowych, na świecie jest już ponad miliard osób grających na komputerach - informuje David Cole z DFC Intelligence. Jego zdaniem liczba ta jeszcze wzrośnie wraz z procesem podłączania kolejnych komputerów do internetu.
Wśród tytułów wydanych w 2012 roku największy wkład w wynik całego przemysłu gier komputerowych mają Diablo III, Guild Wars 2 i Minecraft. Analitycy DFC Intelligence przewidują, że wartość tego rynku nadal będzie rosła - do 2016 roku ma wynieść 25,7 miliarda dolarów.