Guild Wars 2
StarCraft II
|AKTUALIZACJA 6| Zgodnie z gramową tradycją nie będziemy stroić sobie z Was żartów, bo tak już mamy, że nie robimy naszych czytelników/klientów w konia, ale nic nie stoi na przeszkodzie byśmy wspólnie pośmiali się z cudzych dowcipów.
Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauważyliśmy, że Life trochę zbyt łatwo poradził sobie z Flashem w finałach. Gdyby Flash miał możliwość zbudowania ogarów, nasza ulubiona rasa (terranie) mogłaby wygrać turniej. Jak to zwykle bywa, podjęliśmy spontaniczną decyzję pod wpływem tego meczu i natychmiast zabraliśmy się za wprowadzanie zmian w balansie gry.
Z tego względu ponownie wprowadziliśmy tę jednostkę do wewnętrznej wersji gry, którą wykorzystujemy do testów w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami stała się niesamowicie satysfakcjonująca. Jednak za każdym razem, gdy musieliśmy stawiać im czoła, kierując naszą ulubioną rasą (zergami), coś było wyraźnie nie tak. Taka sytuacja była oczywiście nie do pomyślenia, więc uznaliśmy, że musimy dać ogary także zergom.
Kiedy jednak dłużej zastanowiliśmy się nad tą decyzją, zdaliśmy sobie sprawę, że nasza ulubiona rasa (protosi) zaczęła mieć pod górkę, ponieważ jako jedyna nie dysponowała ogarami. Wtedy nas olśniło: także protosi powinni je otrzymać, ponieważ jednym z naszych głównych celów przy projektowaniu StarCrafta II było stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.
Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, koniec końców, oto, co postanowiliśmy zmienić w grze:
Wprawdzie zdajemy sobie sprawę, że wymienione powyżej zmiany są drastyczne, ale zachęcamy wszystkich do zalogowania się i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyciągać pochopne wnioski. Możecie jak najbardziej podzielić się z nami waszymi przemyśleniami, ale tym razem nie będziemy brać pod uwagę żadnych opinii i sugestii. Prócz głównego wpisu polecamy także materiał Ogar: Pytania i odpowiedzi i tekst Film na zamówienie.
Na oficjalnej stronie gry czytamy:
Czas położyć kres spekulacjom i wróżeniu z fusów. Rozpoczyna się otwarta beta League of Legends: Cho'gath Eats the World (CHEW).
Nasz dedykowany zespół pracował niestrudzenie jak niesamowitą grą, wypełnioną interaktywnymi obiektami i rozpoznawalnymi postaciami w zaskakujących sytuacjach. CHEW korzysta z nowego silnika, który pozwala na opowiedzenie bogatej i zajmującej historii dla jednego gracza, wypełnionej setkami NPC'ów, dziesiątkami morderczych potyczek i ogromnymi miastami do zwiedzania. Dostępna do ściągnięcia od razu, Otwarta Beta CHEW dostarcza nowych wrażeń w rozgrywce.
By dowiedzieć się więcej o tej nowej grze i by być jednym z pierwszych którzy doświadczą jej niszczycielskiej mocy, odwiedźcie oficjalną stronę CHEW i rozpocznijcie ucztowanie!
Dzięki Dwdc i DeithWX!
Nowa mapa – księżyc! Więcej na oficjalnej stronie gry. Prócz tego pojawiła się także zapowiedź patcha 8.5 zawierającego takie nowości jak opcję zapauzowania starcia, tryb bezgłośny i możliwość wywieszenia białej flagi.
Wielkie dzięki dla Dwdc i Piotra Adamskiego.
Znalezisko Piotra Adamskiego - dzięki!
Google zamyka Readera, ale uruchamia Nose. Co Wy chcielibyście powąchać przez Internet?
Nowością jest również Gmail Blue:
Dzięki Medhiss!
Dla poszukiwaczy przygód Google udostępniło także specjalny tryb na swoich mapach:
Dzięki Morfieusz!
Capcom z czasem poznało własne przeznaczenie w kwestii nazewnictwa gier. Z materiałami dotyczącymi Super Duper Street Fighter 4 możecie zapoznać się po zmolestowaniu myszką poniższego obrazka.
Goat Processing od Segi. "ESRB Rating: EVERYONE"
meh, kupiłbym wszystko nie mając żadnego zwierzaka.
Za trzy powyższe materiał możecie dziękować dwdc.
Przynajmniej bez Farmville'a.
Dzięki, Garadon.
"Jeśli poczekasz za strażnikiem wystarczająco długo, to może umrze ze starości"
Developerów nie stać nawet na całe spodnie - wspomóżmy ich.
Ja... ja się nabrałem. Nabrałem się na to. Na co ja liczyłem.
Rocket Deathmatch. Gra wreszcie warta swojej ceny.
Dzięki, Zadymek.
Wpis będzie aktualizowany - zaglądajcie tu możliwie często i dzielcie się znalezionymi żartami w komentarzach!