Studio DICE świętuje w Polsce pierwsze sukcesy. Liczba zamówień przedpremierowych gry Battlefield 4 w ciągu pierwszego tygodnia jest niemal trzykrotnie większa niż w przypadku Battlefield 3 w analogicznym okresie.
Studio DICE świętuje w Polsce pierwsze sukcesy. Liczba zamówień przedpremierowych gry Battlefield 4 w ciągu pierwszego tygodnia jest niemal trzykrotnie większa niż w przypadku Battlefield 3 w analogicznym okresie.
„Trójka” przed premierą doczekała się 26 tysięcy zamówień przedpremierowych, a Battlefield 4 jest popularniejszy od poprzednika zarówno na PC, jak i na konsolach. Wiąże się z tym – oczywiście – większa liczba wyświetleń pierwszych filmów prezentujących rozgrywkę – liczona w setkach tysięcy – i odwiedzin oficjalnej witryny internetowej gry – www.battlefield.com.
Wszyscy, którzy złożą zamówienie przed premierą na Battlefield 4, otrzymają w prezencie dodatek do gry w trybie wieloosobowym.
Premiera gry na PC, PS3 i Xboksa 360 planowana jest na jesień tego roku i zostanie poprzedzona beta-testami. Niewykluczone, że trafi ona także na konsole nowej generacji.