Microsoft i telewizja Fox doszli do porozumienia w sprawie znaku towarowego Killer Instinct. Microsoft będzie mógł bez przeszkód używać tej nazwy.
Microsoft i telewizja Fox doszli do porozumienia w sprawie znaku towarowego Killer Instinct. Microsoft będzie mógł bez przeszkód używać tej nazwy.
Wniosek Microsoftu o przedłużenie praw do używania znaku towarowego Killer Instinct został początkowo odrzucony przez Biuro Patentów i Znaków Towarowych USA, ponieważ nazwa ta została już powiązana z serialem z 2005 roku, należącym do telewizji Fox. Nie cieszył się on dużą popularnością – składał się z zaledwie 13 epizodów, z czego w USA wyemitowano tylko 9.
Fox zobowiązało się nie zgłaszać sprzeciwu wobec używania nazwy Killer Instinct przez Microsoft. Oznacza to, że niezwykle popularna w latach 90 bijatyka, stworzona przez Rare, może doczekać się kontynuacji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!