Szef Ubisoft Montreal: użytkownicy są gotowi na wymóg stałego dostępu do sieci

Małgorzata Trzyna
2013/04/16 08:10

Plotki o tym, że nowy Xbox będzie wymagał stałego połączenia z siecią, wywołały sporo kontrowersji - jeszcze większą burzę spowodował komentarz Adama Ortha, który piastował w Microsofcie funkcję dyrektora kreatywnego, że użytkownicy "powinni się z tym pogodzić".

Szef Ubisoft Montreal: użytkownicy są gotowi na wymóg stałego dostępu do sieci

W świetle ostatnich wydarzeń stanowisko szefa Ubisoft Montreal, Yannisa Mallata, może dziwić. Podczas rozmowy z The Guardian powiedział, że pytanie, czy użytkownicy są przygotowani na konieczność pozostawania bez przerwy online, powinno zostać zadane Microsoftowi i Sony. Mallat uważa jednak, że skoro wielu ludzi już korzysta z różnego rodzaju urządzeń, które są ciągle połączone z siecią, to odbiorcy są gotowi na tego typu rozwiązania, a póki nie muszą się o nic martwić, mogą myśleć jedynie o korzyściach zapewnianych przez różnego typu usługi.

GramTV przedstawia:

Może większość użytkowników przywykła już do stałego dostępu do Internetu, ale to nie oznacza, że taki wymóg nie będzie nikomu przeszkadzał. Wystarczy awaria albo zbyt duże obciążenie, by skutecznie uniemożliwić grę – tak, jak w przypadku SimCity, Diablo III czy chociażby Assassin's Creed II zabezpieczonego przez niewygodny DRM, z którego ostatecznie zrezygnowano. Ostatnie kłopoty z Xbox Live, przez które gracze przez weekend nie mogli zalogować się na swoje konto i komunikować się ze znajomymi, również nie nastrajają optymistycznie.

Komentarze
27
hans_olo
Gramowicz
17/04/2013 10:51

Nic tylko przywiązać się do krzesła, nie wychodzić z domu i pilnować żeby zawsze było połączenie, bo pan z Ubisoftu musi zarabiać pieniążki. Ciekawe tylko gdzie taki przywiązany do krzesła zarobi pieniążki dla prezesika z Ubisoftu? Jasne, teraz wszyscy robią w photoshopie.

Usunięty
Usunięty
17/04/2013 10:25

Niech się dobrze zastanowi co mówi... Ja przez durny DRM ACII kupiłem dopiero niedawno i to w promocji, po prostu aż tyle dla mnie traci na wartości gra z uciążliwym zabezpieczeniem i wymogiem stałego połączenia internetowego (chyba, że jest to gra stricte multiplayerowa).

Usunięty
Usunięty
17/04/2013 00:02
Dnia 16.04.2013 o 23:43, Vojtas napisał:

> Hmm, to nie ta sama firma, która wycofała ten on-line DRM? A skądże. Nadal musisz zainstalować ich gównianego klienta, żeby zagrać w najnowsze gry. A taka wypowiedź jw. w ogóle mnie nie dziwi i tylko pokazuje, że wszystkie ruchy U* są tylko pozorne. Po prostu postanowili przeczekać, a za jakiś czas przedstawią nowy superulepszony system, który już NA PEWNO nikomu nie będzie dokuczał. Oni nigdy się nie zmienią.

Ah, wszystko jasne.




Trwa Wczytywanie