Full Control zapowiada Jagged Alliance: Flashback

Małgorzata Trzyna
2013/04/17 17:01

Duńskie, niezależne studio Full Control ogłosiło, że rozpoczęło prace nad grą opartą na serii Jagged Alliance. Nie będzie to zwykły restart, ale powrót do korzeni, czyli turowych strategii.

Full Control zapowiada Jagged Alliance: Flashback

W Jagged Alliance: Flashback gracze przeniosą się w czasy zimnej wojny, do połowy lat 80 ubiegłego stulecia, na karaibską wyspę San Cristóbal. Gra będzie strategią turową w której dowiemy się więcej o powstaniu organizacji najemników A.I.M. i poznamy odpowiedzi na liczne pytania: dlaczego ludzie wchodzący w jej skład stali się najemnikami, skąd pochodzą, dlaczego podjęli decyzję o dołączeniu do A.I.M. i tak dalej. Twórcy zdecydowali się na stworzenie prequela, wzorując się na wielu innych produkcjach, które powracają do początków – zwłaszcza, że nie mogli pozwolić sobie na powtórzenie fabuły z Jagged Alliance 2 i stworzyć kolejnego dyktatora rządzącego wyspą. Szef studia, Thomas Hentschel Lund, powiedział, że prawdopodobnie gracze będą mieli do dyspozycji otwarty, trójwymiarowy świat (podzielony na wzór szachownicy), gdzie będą mogli budować swoje bazy – wszystko działoby się w czasie rzeczywistym, póki nie doszłoby do walki, wówczas rozgrywka przełączałaby się w standardowy tryb turowy.

GramTV przedstawia:

Więcej informacji na temat Jagged Alliance: Flashback pojawi się w przyszłym tygodniu, gdy wystartuje kampania na Kickstarterze. Celem Full Control będzie zebranie 350 000 dolarów. Lund wierzy, że tytuł ten znajdzie znacznie więcej odbiorców niż ktokolwiek mógłby przypuszczać, ponieważ gracze nie zapomnieli o starych, dobrych czasach, co widać na przykładzie popularności Wasteland 2 i XCOM. Jakie funkcje ostatecznie znajdą się w grze, będzie zależało od sukcesu zbiórki.

Komentarze
10
Darkstar181
Gramowicz
18/04/2013 13:09
Dnia 18.04.2013 o 12:21, ManweKallahan napisał:

Gracze będą mogli budować swoje bazy? Tego kompletnie nie rozumiem...

Podejrzewam że może chodzić o jakieś kryjówki, gdzie można się szkolić itp. Choć to trochę takie wymuszenie, w dwójce nie potrzeba było żadnych specjalnych baz.Ale mnie to nawet zaintrygowało. W sumie, czemu nie ?A system aktywnej pauzy z BIA podobał mi się. Gry nie zakupiłem, ale demko sprawdziłem i było ok. A przy JA2 i Ja2.5 spędziłem wiele dni i nocy.

Usunięty
Usunięty
18/04/2013 12:21

Gracze będą mogli budować swoje bazy? Tego kompletnie nie rozumiem...

Usunięty
Usunięty
18/04/2013 11:31

> > Aktywna pauza z Back in Action jest tak dobra, ze wracanie d o tur jest ja zamiana> merca> > na malucha,> Niektórych konserwatystów nie przekonasz...A nie wpadliście na to, że niektórzy gracze wolą zdecydowanie bardziej tury? Aktywna pauza w BiA w ogóle nie przypadła mi do gustu (zresztą jak sama gra, która w porównaniu do genialnej dwójki była po prostu kiepska).>tryb turowy? Czekam. Jaram się ! ;DMam dokładnie to samo odczucie :)




Trwa Wczytywanie