Ubisoft już raz tłumaczył, dlaczego kolejne odsłony serii Assassin's Creed lądują w sklepach co roku. Teraz dyrektor kreatywny Black Flag dokłada swoje trzy grosze.
Ubisoft już raz tłumaczył, dlaczego kolejne odsłony serii Assassin's Creed lądują w sklepach co roku. Teraz dyrektor kreatywny Black Flag dokłada swoje trzy grosze.
Twórcom kolejnych Assassin's Creedów nie wolno jednak spocząć na laurach. - Naszym zadaniem jest zaskoczenie graczy świeżymi, odmiennymi pomysłami, przy jednoczesnym upewnieniu się, że to, co odróżnia Assassin's Creeda od innych marek, pozostaje nietknięte - tłumaczy Guesdon.
Obrazuje to na przykładzie Black Flag. - Dzięki skali i zasięgowi świata, który budujemy, dzięki nowemu umiejscowieniu, dzięki nowym mechanizmom rządzącym rozgrywką, dzięki nowym postaciom (zarówno głównemu bohaterowi jak i pozostałej części obsady) jesteśmy w stanie wykonać nasze zadanie bez nadmiernego męczenia materiału - zapewnia przedstawiciel Ubisoftu.
Wcześniej Yannis Mallat z Ubisoft Montreal tłumaczył, że seria Assaassin's Creed ukazuje się w nowej odsłonie rok po roku, ponieważ na kolejne części jest coraz większy popyt.