- Gdy wyszedł Alan Wake nie stał się on wielkim hitem w jeden dzień. Od tamtego czasu przyjęto go bardzo dobrze i sprzedał się w ponad trzech milionach egzemplarzy, co jest świetnym wynikiem. Ale nie stało się to natychmiast po premierze. I chociaż staraliśmy się bardzo mocno, sequel nie doszedł do skutku. Po prostu nie był to odpowiedni na to moment - kontynuuje swoją wypowiedź prezes Remedy. - Zdecydowanie chcemy pracować dalej nad Alanem Wake'iem i ja także zdecydowanie chcę stworzyć coś nowego w temacie tej marki, ale dopiero wtedy, gdy czas będzie na to odpowiedni - dodaje.
Następnie w swojej wypowiedzi S. Lake nawiązuje do tematu Quantum Break. Okazuje się, że najnowsza gra studia Remedy jest także ich największym dotychczasowym przedsięwzięciem, w którym wykorzystują doświadczenie nabyte przy tworzeniu Max'a Payne'a oraz Alana Wake'a. Wszystko to zebrane razem ma dać produkcję po prostu niesamowitą. Więcej o Quantum Break zapewne dowiemy się podczas E3. Tymczasem wspomniane wideo z przemową S. Lake'a umieszczamy poniżej.