Dying Light nową grą Techlandu! Screeny, wymagania sprzętowe, pierwsze szczegóły

Mateusz Stanisławski
2013/05/23 15:40

Techland ni stąd, ni zowąd zapowiedział całkowicie nową grę z gatunku survival horror, Dying Light. Produkcję wyda Warner Bros. – zarówno na pecetach, jak i konsolach, także następnej generacji.

Dying Light nową grą Techlandu! Screeny, wymagania sprzętowe, pierwsze szczegóły

Dying Light jest zapowiadany jako pierwszoosobowy survival horror z całkowicie otwartym światem (cykl dnia i nocy), w którym będziemy musieli ścierać się z bliżej nieokreślonymi zainfekowanymi osobnikami.

„Za dnia gracze będą przemierzać rozległe miejskie obszary spustoszone przez straszliwą epidemię, poszukując zapasów i budując broń, która pozwoli im odeprzeć ataki zainfekowanych mieszkańców. Nocą łowca staje się zwierzyną, a zainfekowani stają się agresywniejsi i o wiele bardziej niebezpieczni. Najbardziej przerażający są drapieżcy, którzy ruszają na łowy dopiero po zmierzchu. Gracze muszą wykorzystać wszystkie środki i umiejętności, by za wszelką cenę dotrwać do świtu.” – czytamy w opisie produkcji.

W grze oczywiście nie zabraknie trybu kooperacji, który obsłuży maksymalnie czterech graczy. Twórcy obiecują szeroki wachlarz wrogów i broni (topory, młoty, noże, klasyczne pukawki), rozbudowany crafting oraz dużą swobodę działania („skakanie między budynkami i wspinanie się po ścianach nie będzie problemem”). Użytkownik wcieli się w jedną z czterech dostępnych postaci.

Dying Light zostanie oparty na silniku Chrome Engine 6. Producent zapewnia, że tytuł od samego początku jest projektowany z myślą o konsolach następnej generacji i rozwiązaniach bazujących na DirectX 11.

GramTV przedstawia:

– Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i nocy. Innowacyjne poruszanie się w stylu parkour pozwala graczom na nieskrępowaną eksplorację, a konstruowanie uzbrojenia dodaje głębi gatunkowi action survival – powiedział Paweł Marchewka, prezes firmy Techland.


Wstępne minimalne wymagania sprzętowe Dying Light:

  • dwurdzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2,66 GHz;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce z serii 9800 (1 GB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 7 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
  • połączenie z siecią (aktywacja egzemplarza; pecetowa wersja będzie sprzężona ze Steamem).

Poniżej serwujemy pierwszą porcję screenów oraz wstępny projekt okładki gry. Produkcja zagości na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w 2014 roku. Odnotujmy także, że Dying Light jest już dostępny w ramach przedpremierowych zamówień (49,99 euro).

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
24/05/2013 13:39

Gdy zobaczylem pierwszy news na necie o tej grze byłem przekonany że będzie to konkurencja dla dayz którego Dean rocket Hall skończyć nie może. I dobrze było na dobrą sprawę, ale jako że to coop dla max 4 graczy jestem trochę zawiedziony... ale pewnie i tak kupię bo zapowiada się nie najgorzej

Usunięty
Usunięty
24/05/2013 12:47

kupię na pewno nawet jeśli to będzie kolejne dead island choć mam nadzieję że tym razem będzie to coś innego

Usunięty
Usunięty
23/05/2013 21:50
Dnia 23.05.2013 o 18:35, Yezu napisał:

Się uśmiałem :P Pojechałeś z tym 100k. Czemu od razu nie 500k albo jeszcze więcej? :D

Poczytaj trochę zanim napiszesz; średnie zarobki w branży gier w US to bodajże $84k, a to obejmuje też małe studia, gdzie ludzie zarabiają dużo, dużo mniej. W studiach które produkują mniejsze gry, różne tie-iny itp. też pewnie jest poniżej średniej. Ergo duże studia muszą zarabiać sporo więcej, szczególnie te robiące gry o najwyższym profilu.Myślisz, że branża utrzymała by tylu programistów, gdyby zarobki były niskie? Szczególnie, że w softwarze użytkowym mogą zarobić znacznie więcej. Microsoft produkuje milionerów niemal taśmowo (jeśli feature, który opracował Twój team trafi do ostatecznej wersji oprogramowania, premie są astronomiczne).




Trwa Wczytywanie