Podczas Digital Dragons 2013, które odbyło się w dniach 19-20 kwietnia 2013, poruszono wiele ciekawych tematów – jeśli nie mieliście okazji zjawić się osobiście na imprezie, by obejrzeć prezentacje, nie wszystko stracone. Możecie zapoznać się z nimi, nie ruszając się z domu.
Przygotujcie sobie wygodny fotel i coś do picia, ponieważ czeka Was wiele godzin oglądania – nowych filmików jest bardzo dużo, a zostały w nich poruszone takie tematy, jak „Iteracyjne metody balansowania rozgrywki”, „Jak przekuć wizję gry w realny projekt?”, „Jak rozmawiać z wydawcą, sprzedać projekt i nie zbankrutować”, „Tłum - jak go zrobić, żeby się nie narobić? Czyli metody różnicowania społeczności w grach CDP RED”, „Jak pokonać smoka czyli dlaczego w grach ważny jest concept art” i wiele, wiele innych. Pełną listę filmów znajdziecie na kanale YouTube MPTIKrakow, natomiast poniżej znajdziecie kilka przykładowych prezentacji.
Iteracyjne metody balansowania rozgrywki
GramTV przedstawia:
Jak pokonać smoka czyli dlaczego w grach ważny jest concept art