Christofer Sundberg ma receptę na szybkie odsprzedawanie zakupionych w dniu premiery gier - i nie chodzi mu bynajmniej o Online Passy i inne tego rodzaju wynalazki.
Christofer Sundberg ma receptę na szybkie odsprzedawanie zakupionych w dniu premiery gier - i nie chodzi mu bynajmniej o Online Passy i inne tego rodzaju wynalazki.
- Jeśli oferujesz niewielką różnorodność, gracz nie ma motywacji, by zatrzymać zakupiony tytuł - chyba, że chce mieć ładnie prezentującą się biblioteczkę. My odpowiedzieliśmy na to grami z serii Just Cause. Każdego tygodnia przechadzam się po sklepach z grami i zawsze kieruję się do działu z używkami - zwykle nie znajduję tam zbyt wielu kopii Just Cause - mówi Sundberg.
Obecnie jego firma pracuje nad nowym tytułem, Mad Max. Z powyższych wypowiedzi można wnioskować, że gra wystarczy na znacznie więcej niż 10 godzin.