Dyrektor generalny Activision, Eric Hirshberg, powiedział, że dzięki ekskluzywnej zawartości na wybraną platformę zarówno wydawca, jak i właściciele platform odnoszą korzyści, ale Activision chce dotrzeć z każdym tytułem do wszystkich graczy.
Dyrektor generalny Activision, Eric Hirshberg, powiedział, że dzięki ekskluzywnej zawartości na wybraną platformę zarówno wydawca, jak i właściciele platform odnoszą korzyści, ale Activision chce dotrzeć z każdym tytułem do wszystkich graczy.
Hirshberg wyjaśnił, że dzięki ekskluzywnej zawartości wydanej wyłącznie (lub po prostu z pewnym wyprzedzeniem) na wybraną platformę łatwiej jest dotrzeć do większego grona odbiorców, z kolei Sony i Microsoft mogą zaoferować swoim użytkownikom coś wyjątkowego. W ten sposób obie strony czerpią korzyści z takiego rozwiązania. Jeśli jednak chodzi o gry, Activision nie zamierza ulegać presji – chce dotrzeć do jak największej liczby graczy, którzy korzystają z różnych platform.
- Jestem pewien, że nasi partnerzy cieszyliby się, mając niektóre nasze gry na wyłączność, ale chcemy dotrzeć wszędzie, gdzie są gracze - powiedział Hirshberg. - Próbujemy znaleźć równowagę między zaoferowaniem czegoś niebagatelnego, co można by wykorzystać w promocji danego tytułu wśród społeczności [korzystającej z PlayStation lub Xboksa], która zostałaby nagrodzona za lojalność, ale też chcemy nadal prosperować na wszystkich platformach. Udało nam się uzyskać równowagę w przypadku Call of Duty, ponieważ cieszy się ono takim samym zainteresowaniem zarówno ze strony użytkowników PlayStation, jak i Xboksa. Mamy nadzieję, że uda się nam także z Destiny.