Pete Hines, wiceprezes Bethesdy, wyjaśnił, że firma postanowiła, iż nie będzie zmuszać Machine Games do stworzenia trybu wieloosobowego w Wolfenstein: The New Order. Nie pasowałby on do wizji twórców.
Pete Hines, wiceprezes Bethesdy, wyjaśnił, że firma postanowiła, iż nie będzie zmuszać Machine Games do stworzenia trybu wieloosobowego w Wolfenstein: The New Order. Nie pasowałby on do wizji twórców.
- Rozmawialiśmy z Machine Games o tym, jaką grę chcieliby stworzyć – powiedział Hines podczas rozmowy z Eurogamerem. – Nie mieli w planach trybu multiplayer. Nie zamierzaliśmy wpychać im go do gardeł i upierać się, że skoro multiplayer był w poprzednich grach, to i w tej powinien się znaleźć. Ci ludzie tworzą dobre rzeczy. Wystarczy spojrzeć na The Chronicles of Riddick czy na The Darkness, by przekonać się, że są w nich pomysłowe elementy, podobnie będzie z Wolfensteinem. To właśnie przyciągnęło nas do nich, i do ich wizji Wolfensteina. Powiedzieliśmy „w porządku, macie zielone światło”. Nie mieliśmy zamiaru powiedzieć „no to znajdziemy sobie kogoś innego, kto zajmie się multiplayerem”.
Wolfenstein: The New Order ukaże się na PC, PS3, PS4, Xboksie 360 i Xboksie One jeszcze w tym roku.