"Mistrzowie kodu" są oczarowani segmentem smartfonów i tabletów. O genezie nagłej ofensywy i planach na przyszłość opowiada wiceprezes cyfrowej dywizji firmy Gary Rowe.
"Mistrzowie kodu" są oczarowani segmentem smartfonów i tabletów. O genezie nagłej ofensywy i planach na przyszłość opowiada wiceprezes cyfrowej dywizji firmy Gary Rowe.
Rynek urządzeń mobilnych to świetny poligon testowy nowych pomysłów. Oprócz legendarnych marek jak Colin McRae mamy też w zanadrzu plejadę innych produkcji. Część z nich to istniejąca i popularne IP, część to z kolei zupełnie nowe gry powstające jedynie na ten rynek. Jeśli uda się osiągnąć sukces na tych sprzętach, to z przyjemnością sprawdzimy co można przenieść na konsole.
Jednym z głównych celów było przełożenie naszych umiejętności tworzenia gier wyścigowych na smartfony. Jesteśmy naprawdę dumni z Colin McRae Rally i nauczyliśmy się wiele o sterowaniu ruchem i dotykiem. Co do przyszłości - nie mogę podać konkretnych tytułów - ale mamy w produkcji cztery gry z premierą w nadchodzących miesiącach. Oprócz tego są plany działania na następne dwa lata. - mówi Rowe.
Codemasters to jeden z wydawców, którzy przespali cyfrową rewolucję i pierwszy szał na gry mobilne. Wygląda na to, że właśnie obudzili się ze śpiączki z planami nadrobienia straconego czasu.