Aplikację SmartGlass pobrano 17 milionów razy

Piotr Bajda
2013/07/02 08:11
6
0

Wbrew hucznym zapowiedziom sprzed roku, obecna generacja to dla SmartGlass jedynie rozgrzewka, badanie gruntu czy też przetarcie szlaku. Microsoft może być jednak zadowolony. Wygląda na to, że duża część graczy bez oporów korzysta z drugiego ekranu.

Aplikację SmartGlass pobrano 17 milionów razy

Prawdziwe forsowanie SmartGlass zacznie się po premierze Xboksa One. Microsoft dwoi się i troi, abyśmy zechcieli podłączyć tablet lub smartfon w każdej grze. Najczęściej przewijające się przechwałki względem xboksowych gier nowej generacji to unikatowe wykorzystanie Kinecta i SmartGlass właśnie.

Do tej pory technologię traktowano jednak po macoszemu. Korzysta z niej zaledwie garstka gier (do głowy przychodzi mi teraz jedynie Halo 4, ale jest 8 rano, nie wymagam od siebie zbyt wiele), a karty przetargowe to póki co możliwość zarządzania listą znajomych z Xbox Live, wygodniejsza klawiatura i wyświetlanie rozpraszających informacji podczas seansu "Gry o Tron" czy kilku innych seriali.

GramTV przedstawia:

Ale mimo tego aplikację pobrało 17 milionów graczy. Xboksów 360 jest na rynku około 80 milionów, czyli ze SmartGlass zaznajomiła się mniej więcej 1/4 jego posiadaczy. To wynik dla wersji na iOS, Androida i Windows Phone. Jest jeszcze jedna ważna liczba - Microsoft zapewnia, że w ciągu tygodnia do aplikacji wraca 89% użytkowników.

Komentarze
6
Dared00
Gramowicz
02/07/2013 11:19
Dnia 02.07.2013 o 11:14, Muradin_07 napisał:

I tak to właśnie działa - dużo osób ściągnęło aplikację, ale już nie jest notowane to ile osób ją wykasowało ze względu na bezużyteczność jej.

89% wróciło w ciągu tygodnia. A to oznacza, że 89% użytkowników było zainteresowanych na tyle, żeby włączyć appkę więcej niż raz. A to zwiększa szansę, że mogą włączyć ją po raz trzeci, gdy na poważnie zacznie oferować dodatkowe funkcje.

Dared00
Gramowicz
02/07/2013 11:19
Dnia 02.07.2013 o 11:14, Muradin_07 napisał:

I tak to właśnie działa - dużo osób ściągnęło aplikację, ale już nie jest notowane to ile osób ją wykasowało ze względu na bezużyteczność jej.

89% wróciło w ciągu tygodnia. A to oznacza, że 89% użytkowników było zainteresowanych na tyle, żeby włączyć appkę więcej niż raz. A to zwiększa szansę, że mogą włączyć ją po raz trzeci, gdy na poważnie zacznie oferować dodatkowe funkcje.

I tak to właśnie działa - dużo osób ściągnęło aplikację, ale już nie jest notowane to ile osób ją wykasowało ze względu na bezużyteczność jej.




Trwa Wczytywanie