W przeciwieństwie do XCOM: Enemy Unknown, w Incognita większy nacisk zostanie położony na zbieranie informacji niż na ustawianie się na właściwych pozycjach, zaś świat gry ma być generowany proceduralnie.
W przeciwieństwie do XCOM: Enemy Unknown, w Incognita większy nacisk zostanie położony na zbieranie informacji niż na ustawianie się na właściwych pozycjach, zaś świat gry ma być generowany proceduralnie.
- Podczas tworzenia gry Incognita kierowaliśmy się ideą, że informacja ma być potężnym narzędziem – powiedział Jamie Cheng, współzałożyciel Klei Entertainment. – Chcieliśmy, by informacje były kluczową częścią rozgrywki.
Zanim Incognita zostanie wydana, będziemy mieli okazję wypróbować ją w wersji alfa i podzielić się z twórcami opiniami i uwagami. Cheng jest pewien, że dzięki zaangażowaniu społeczności ostateczna wersja gry będzie lepsza – podobnie jak to było w przypadku Don’t Starve.
Nad Incognita pracuje ten sam zespół, który stworzył Mark of the Ninja, poza głównym projektantem, Nelsem Andersonem i kilkoma innymi osobami. Anderson aktualnie kończy prace nad DLC do Mark of the Ninja.
Incognita zmierza na PC z systemem Windows, iPady oraz Maki. W planach jest także stworzenie wersji na Linuksa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!