W najnowszym magazynie Famitsu znalazł się artykuł poświęcony walce w Dark Souls 2. Omówiono w nim m.in. piromancję, przełamywanie obrony przeciwnika oraz cuda.
W najnowszym magazynie Famitsu znalazł się artykuł poświęcony walce w Dark Souls 2. Omówiono w nim m.in. piromancję, przełamywanie obrony przeciwnika oraz cuda.
W Dark Souls 2 tuż po przełamaniu obrony przeciwnika będzie można wyprowadzić specjalny atak, wykorzystując chwilowe wytrącenie go z równowagi. Skoki będziemy wykonywali, wciskając L3 podczas biegu, zamiast naciskać dwa razy ten sam przycisk w czasie sprintowania. Strzelając z łuku będzie można wykorzystywać dwa rodzaje strzał bez potrzeby grzebania w ekwipunku – pierwszy typ wystrzelimy przyciskiem R1, a drugi – przyciskiem R2. Do gry powróci zaklęcie Soul Arrow oraz Soul Spear, sprawiające, że z nieba zaczną sypać się na wrogów magiczne pociski, pojawi się magiczny miecz dwuręczny, zaś piromanci będą mogli korzystać z zaklęcia przypominającego Fire Whip oraz nowej kuli ognia, która będzie zadawać obrażenia nie tylko wrogom, ale także rzucającemu ją bohaterowi.
Wśród cudów znajdzie się Replenishment, zwiększający współczynnik ataku i obrony, włócznia błyskawic oraz przedmiot Dark Orb, dzięki któremu będzie można wysysać wytrzymałość wrogów. Zdrowie będziemy odzyskiwać, korzystając z Life Gems, zjedzenie specjalnej trawy odnowi liczbę możliwych do rzucenia czarów, w pewnej formie powrócą także butelki z Estusem oraz bomby zadające magiczne obrażenia.
Poniżej znajdziecie cztery krótkie filmiki prezentujące cztery klasy postaci dostępne w grze: