Nintendo nie zapowiada na razie "zupełnie nowych gier", żeby nikt nie ukradł pomysłów + gdzie się podział Wii Vitality Sensor?

Piotr Bajda
2013/07/06 10:01
9
0

Spotkania z inwestorami Nintendo to zawsze źródełko ciekawych informacji.

Nintendo nie zapowiada na razie

Satoru Iwata wytłumaczył dlaczego Wii U nie doczekało się jeszcze innowacyjnych gier, których nie brakowało przecież na poprzedniej konsoli Nintendo.

Zupełnie nowe rodzaje gier musimy zapowiadać krótko przed premierą, żeby wejść mocno na rynek i zmniejszyć szansę innych na wprowadzenie podobnego lub bezpośrednio konkurującego produktu. Pracujemy nad świeżymi typami gier, lecz właśnie z tych powodów chcemy je ujawnić bliżej daty wydania.

Nintendo nie chce też powtórzyć błędów popełnionych przy okazji Wii.

Gdy Wii Sports podbiło świat w sensacyjnym tempie, wiele osób tkwiło w błędnym przekonaniu, że konsola pozwala tylko na grę przy pomocy Wii Remote. Z Wii U staraliśmy się najpierw zaspokoić fanów gier, a niespodzianki zostawić na później.

Nie rozumiem. W końcu to dzięki szałowi na Wii Sports konsola trafiła do dziesiątek milionów domów, wygrywając w cuglach poprzednią generację. Nie lepiej zbudować szybko bazę, dzięki unikalnym możliwościom sprzętu, a dopiero potem pokazać klientom, że na Wii U są też "prawdziwe" gry?

GramTV przedstawia:

Inwestorzy spytali też o Wii Vitality Sensor. Nintendo wiązało swego czasu duże nadzieje z przypinanym do palca czujnikiem monitorującym między innymi puls i przesyłającym dane do konsoli. Co się stało, że trafił do kąta?

Przede wszystkim nie działał dla wszystkich. Vitality Sensor współpracował z palcami 90% populacji, a to za mało do wprowadzenia na rynek. Ale były też inne kłopoty.

Wii Vitality Sensor to ciekawy sprzęt i przeprowadzaliśmy testy sprawdzające co można osiągnąć parując go z grą wideo. Niestety efekty nie sprostały naszym oczekiwaniom, a zastosowania były zbyt wąskie, by mógł trafić do sklepów.

Iwata dodał jednak, że gdyby zaczął działać z 99,9% użytkowników, to zapewne i tak trafiłby do sprzedaży. Na razie Vitality Sensor odłożono na półkę z zamiarem nigdy go nie ściągnięcia.

Ale pomysł na korzystanie z biometryki w grach podłapali inni. Kinect do Xboksa One ma rejestrować między innymi puls gracza, zaś z różnymi czujnikami eksperymentowało swego czasu Valve.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
06/07/2013 22:40
Dnia 06.07.2013 o 21:54, Piotrbov napisał:

> patent na pokemon mmo juz im ukradli :D :D :D Kto, gdzie, jak?

http://pokemmo.eu/ :D :D :D:D

Usunięty
Usunięty
06/07/2013 22:10
Dnia 06.07.2013 o 21:54, Piotrbov napisał:

Kto, gdzie, jak?

Pet Battles w WoWie. :D

Piotrbov
Gramowicz
06/07/2013 21:54
Dnia 06.07.2013 o 21:21, hammerfall87 napisał:

patent na pokemon mmo juz im ukradli :D :D :D

Kto, gdzie, jak?




Trwa Wczytywanie