Współczesna kampania w Assassin's Creed IV: Black Flag tylko opcjonalna

Patryk Purczyński
2013/07/13 12:12

Jeżeli gracze nie będą mieli ochoty przenosić się w Assassin's Creed IV: Black Flag do współczesności i odrywać od pirackich przeżyć, nie będą musieli tego robić - zapewnia Ubisoft.

Współczesna kampania w Assassin's Creed IV: Black Flag tylko opcjonalna

Gry z serii Assassin's Creed charakteryzują się tym, że narracja prowadzona jest naprzemiennie na dwóch płaszczyznach: w wybranym okresie historycznym i we współczesności. Ubisoft nie zamierza w Assassin's Creed IV: Black Flag rezygnować z tego dualizmu, ale twórcy gry zdecydowali się co nieco pozmieniać.

- W głównym wątku nie przenosimy się do współczesności zbyt wiele razy - wyznaje Ashraf Ismail, reżyser gry. - Osoby, które nadal są ciekawe losów Desmonda, będą miały jeszcze wiele do zobaczenia. Ci, którzy chcą się skupić wyłącznie na piratach, sekwencje ze współczesności mogą w dużej mierze pominąć - zapowiada.

GramTV przedstawia:

- Prawdziwi fani, którzy uwielbiają tego typu rzeczy, jest mnóstwo zawartości oddającej im swego rodzaju hołd, pozwalającej jeszcze bardziej zatopić się w ten świat. Jeśli jednak Ci na tym nie zależy, to w porządku, do niczego nie zmuszamy - dodaje Ismail.

Komentarze
30
Usunięty
Usunięty
13/07/2013 20:50
Dnia 13.07.2013 o 19:11, Ring5 napisał:

> ja od samego początku sądziłem że akcja AC będzie rozgrywać się tylko w czasach starożytnych Eee... ale AC nigdy sie w starozytnosci nie rozgrywalo O_o Wydarzenia z AC1 dzieli od starozytnosci, bagatela, jakies 7 wiekow.

Nie znam się na epokach aż tak dobrze :D. W każdym razie w cholerę dawno ;p.

Usunięty
Usunięty
13/07/2013 19:11
Dnia 13.07.2013 o 16:16, Eternal101 napisał:

ja od samego początku sądziłem że akcja AC będzie rozgrywać się tylko w czasach starożytnych

Eee... ale AC nigdy sie w starozytnosci nie rozgrywalo O_o Wydarzenia z AC1 dzieli od starozytnosci, bagatela, jakies 7 wiekow.

Usunięty
Usunięty
13/07/2013 19:06
Dnia 13.07.2013 o 18:35, Patrolololololololo napisał:

Skąd tyle tych dubli w komentarzach?

Forum mialo jakiegos buga, nie dodawalo poprawnie komentarza tylko wyskakiwal blad a proba odswiezenia strony tworzyla dubla.Co do samego tematu, to odnosze wrazenie, ze niektorzy tu troche histeryzuja. Przeciez nie powiedziano, ze w ogole tych elementow nie bedzie, tylko ze czesc z nich bedzie opcjonalna. I nie ukrywajmy, patrzac np na AC1 ( czy nawet spora czesc 2), wiekszosc historii dziejaca sie we wspolczesnosci mozna bylo opowiedziec cutscene''ami, zamiast robic z tego pseudogrywalne elementy (pseudo, bo czesto ograniczaly sie do "przejdz z punktu A do punktu B i wcisnij przycisk akcji, po czym grzecznie usiadz w fotelu dentystycznym"). W jedynce, jak dla mnie, byly one kompletnie zbedne, rozwalaly jedynie genialny nastroj, jaki tworzyly "normalne" misje.




Trwa Wczytywanie