Dyrektor wykonawczy studia, które dało światu takie gry, jak Max Payne czy Alan Wake, dostrzega zmiany, jakie zachodzą w przemyśle. Twierdzi też, że podejmowanie ryzyka jest w tej branży koniecznością.
Dyrektor wykonawczy studia, które dało światu takie gry, jak Max Payne czy Alan Wake, dostrzega zmiany, jakie zachodzą w przemyśle. Twierdzi też, że podejmowanie ryzyka jest w tej branży koniecznością.
- W Quantum Break jest mnóstwo nowych wyzwań, którymi zaprzątamy sobie głowy. Wyszliśmy już z fazy pre-produkcji i uważamy, że znajdujemy się w odpowiednim miejscu - przekonuje Myllyrine. - Przemysł przechodzi obecnie wielkie zmiany. Musimy rozsądnie podejmować decyzje. My lubimy przecierać szlaki, robić coś ambitnego i trudnego. Życie jest krótkie - konkluduje.
Przypomnijmy, że Quantum Break na Xboksie One zadebiutuje w przyszłym roku.