CD Projekt RED wręcz upycha zadania do świata Wiedźmina 3. Konrad Tomaszkiewicz wspomina też o nowej jednostce, wymyślonej w studiu: quest na piksel.
CD Projekt RED wręcz upycha zadania do świata Wiedźmina 3. Konrad Tomaszkiewicz wspomina też o nowej jednostce, wymyślonej w studiu: quest na piksel.
- Staramy się nadać każdej postaci niezależnej przekonujące tło, każda część świata gry zawiera tak jakby swój własny folklor. Jeśli pamiętacie nasze demo z E3, kiedy pokazaliśmy jaki wpływ pojawienie się potwora ma na tamtejszych mieszkańców - o tym właśnie mówię. A to było tylko zadanie poboczne - mówi przedstawiciel CDP RED.
Podkreśla także rolę emocji, jakie Wiedźmin 3: Dziki Gon ma budzić w graczach. - Torpedujemy graczy rozmaitymi rzeczami i obserwujemy całą gamę ludzkich reakcji. Dodanie do Wiedźmina otwartego świata to tylko kolejny krok do stworzenia jeszcze bardziej kompletnego produktu. Nie jest to natomiast podstawowa funkcja gry. Nadal skupiamy się na narracji. Świat stał się po prostu znacznie większy, a granice w jego obrębie zanikły - dodaje.