Mobile Games Publishing - tak nazywa się najnowsza inicjatywa Facebooka. Jej nazwa jasno informuje, że spółka bierze się za wydawanie gier mobilnych.
Mobile Games Publishing - tak nazywa się najnowsza inicjatywa Facebooka. Jej nazwa jasno informuje, że spółka bierze się za wydawanie gier mobilnych.
Na co mogą liczyć studia współpracujące z Facebookiem? Z całą pewnością na pomoc w promocji oraz reklamowaniu ich gry w serwisie społecznościowym. Według analityków Facebook dociera do 800 milionów osób korzystających z urządzeń mobilnych, a wśród nich znajduje się 260 milionów mobilnych graczy. Gra jest więc warta świeczki.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale wygląda na to, że firma ponownie poszła w dobrym kierunku i w dalszym stopniu będzie w stanie pomnażać swój kapitał. A jeśli dzięki temu, przy okazji, jakieś mniejsze studio będzie w stanie wydać swoją grę i trafić z nią do wielu osób, to trzeba się tylko cieszyć.